کد خبر: ۵۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا لغو شد.

آوای نشاط ـ جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور «شیخ سلمان» رئیس این کنفدراسیون به میزبانی کشور تاجیکستان برگزار شد.

در این جلسه تصمیماتی در خصوص تقویت فدراسیون‌های مختلف در سراسر قاره آسیا گرفته شد.

یکی از تصمیمات جلسه امروز، مربوط به مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بود که طبق برنامه قرار بود تابستان امسال به میزبانی امارات برگزار شود.

امارات چند ماه پیش از میزبانی این مسابقات انصراف داد و کشورهایی نظیر ایران، کویت و تایلند اعلام آمادگی کردند این رقابت‌ها را بعد از تعویق یکی، دو ساله به دلیل کرونا، برگزار کنند.

باشگاه گیتی پسند اصفهان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال ایران مذاکرات لازم را برای میزبانی این رقابت‌ها انجام داده بود اما در نهایت، AFC جام باشگاه‌های آسیا را لغو کرد.

در خبر امروز شنبه کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: «کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو مسابقات قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۲۲ پس از انصراف امارات متحده عربی به عنوان میزبان مسابقات را تایید کرد.»

این اتفاق قطعاً برنامه‌های فصل آینده لیگ برتر و برنامه‌های آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا را هم تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. با لغو جام باشگاه‌های آسیا، سازمان لیگ فوتسال می‌تواند مسابقات لیگ برتر را بدون وقفه برگزار کند و بازه زمانی بیشتری در اختیار کادر فنی تیم ملی برای برگزاری اردوهای آماده سازی قرار بدهد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: