کد خبر: ۵۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که هنوز به هیچ یک از شرکت‌های هواپیمایی و ارائه دهندگان بلیت هواپیما، مجوزی برای پیش فروش پروازهای جام جهانی را نداده‌ایم و مردم گول تبلیغات تورهای جعلی را نخورند.

آوای نشاط ـ طی روزها و هفته گذشته در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبلیغات مختلفی درباره پیش فروش بلیت تورهای هوایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر شده که به گفته مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری این تورها جعلی است و هنوز مجوزی بابت پیش فروش بلیت پروازهای  جام جهانی صادر نشده است.

حسن خوشخو در این باره اظهارکرد: اگر قرار بر فروش یا پیش‌فروش بلیت هواپیما برای پروازهای ایران به قطر در ایام جام جهانی آغاز شود باید در ابتدا وزارت ورزش و جوانان، وزارت میراث فرهنگی و وزارت امور خارجه هماهنگی‌های لازم با فیفا و قطر را به عنوان میزبان انجام دهند و پس از تایید از سوی آن‌ها برای بازی‌های مربوط به ایران و حتی سایر کشورها می‌توانیم  این کار را انجام دهیم.

وی افزود: پس از تایید این وزارتخانه آغاز پیش‌فروش و فروش بلیت پروازهای  جام جهانی را اعلام می کنیم اما هنوز خبری از پیش فروش این بلیت‌ها نیست چرا که فیفا اعلام کرده باید بین متقاضیان بسیاری که می‌خواهند به قطر سفر کند قرعه کشی صورت بگیرد.

خوشخو ادامه داد: تاکنون هیچ مجوزی برای هیچ  ایرلاینی صادر نکردیم که بتواند بلیت‌های پرواز جام جهانی را پیش فروش کند و اگر سایت یا آژانس مسافرتی به نیابت از ایرلاین‌ها بلیتی را پیش فروش کند، مرتکب تخلف شده و قطعا با او برخورد می‌کنیم.

سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: باتوجه به حضور ایران در مسابقات جام جهانی از ابتدا ارتباط تنگاتنگی با این کشور داشتیم و حتی رییس جمهور در این زمینه رایزنی‌های مختلفی انجام داده است. بنابراین اگر پیش فروش بلیت پروازهای جام جهانی آغاز شود آن را اطلاع رسانی می‌کنیم. از مردم هم می‌خواهیم برای خرید این بلیت‌ها و تورها عجله نکنند، آن را از طریق درگاه‌های مجاز معرفی شده انجام دهند و گول تبلغیات برخی تورهای جعلی را نخورند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: