کد خبر: ۵۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
وزیر ارشاد:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره موضوع بیانیه خشونت و رفتار نامناسب با زنان سینماگر، تاکید کرد: : پلشتی و بی اخلاقی وجود دارد اما باید از جامعه زدوده شود و این موضوع در سینما هم با همکاری خود اهالی سینما درحال پیگیری است.

آوای نشاط ـ محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران درباره مساله خشونت و رفتار نامناسب علیه سینماگران زن که این روزها به طور گسترده مطرح شده است، تصریح کرد: موضوع را با جدیت در حال پیگیری هستیم.

وی ادامه داد: معتقدم بدون سروصداها و هیاهوی رسانه‌ای اتفاقات بهتری در این زمینه رخ می‌دهد از این رو جامعه سینمایی ما باید پیگیری و هرچه سریع تر واکنش مناسب نسبت به آن نشان دهد.

رئیس شورای هنر کشور در عین حال تصریح کرد: بی اخلاقی و پلشتی ممکن است همه جا وجود داشته باشد اما باید از جامعه زدوده شود و این موضوع در سینما هم با همکاری خود اهالی سینما درحال پیگیری است.

شرایط برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب فراهم نبود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان در واکنش به اختلافات بر سر برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عنوان کرد: شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب جوانب این امر را بررسی کردند. ما هم دوست نداریم مشکلاتی مانند ترافیک در این منطقه به وجود بیاید. همچنین خوشحال می شویم که از ظرفیت های شهرآفتاب و مجموعه های دیگر استفاده کنیم اما براساس بررسی دوستان امسال شرایط برگزاری در این مجموعه فراهم نبود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: