کد خبر: ۵۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
در فاصله ۳ ساعت مانده به آغاز دیدار استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر، هواداران سرخابی‌ تشویق و کری‌خوانی‌های خود را در استادیوم آزادی آغاز کردند.

آوای نشاط ـ نود و هشتمین دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال، این بار در چارچوب هفته بیست و سوم از فصل بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر امروز (پنج‌شنبه)، ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

در فاصله ۳ ساعت مانده به آغاز دیدار این دو تیم، وزش باد باعث به حرکت درآمدن پرچم‌های استادیوم و هواداران سرخابی شد و حتی برخی از تابلوهای تبلیغات محیطی استادیوم را واژگون کرد. پس از این اتفاق، عوامل اجرایی استادیوم آزادی با حضور در زمین مسابقه این مشکل را برطرف کردند.

با فرا رسیدن ایام شعبانیه، در محوطه بیرون از استادیوم، مولودی‌ها و مداحی‌های مختلفی پخش شد. همچنین به مناسبت این ایام، ایستگاه صلواتی برپا شده است و چای و شیرینی توزیع می‌شود.

حدود ۷ هزار تماشاگر به استادیوم آزادی آمده‌اند تا داربی ۹۸ را از نزدیک تماشا کنند. تماشاگران همچنان از درب‌های شرقی و غربی و از طریق گیت‌های مربوطه در حال ورود به استادیوم هستند. در ساعات اولیه باز شدن درب‌های استادیوم، جمعیت زیادی در گیت‌ها وجود داشت اما در حال حاضر جمعیت کمتری وجود دارد.

حدود ۱۰۰ نفر هوادار به ورزشگاه آزادی آمده‌ بودند اما به علت نداشتن بلیت، از حضورشان ممانعت شد و در حال حاضر در بیرون از استادیوم ایستاده‌اند. همچنین بازار عکس‌های سلفی بیرون از استادیوم توسط هواداران داغ است و هواداران برای ثبت حضور خود در داربی، عکس‌های یادگاری می‌گیرند.

به مناسبت ایام نیمه شعبان، پرچم بزرگی روی سکوها قرار داده شده است.

تا اینجای کار، تعداد استقلالی‌های حاضر در استادیوم بیشتر از پرسپولیسی‌ها است و هواداران دو تیم با حضور خود در ورزشگاه‌ کری‌خوانی‌های خود را شروع کردند.

پلیس همچنین از تعدادی اسب برای ایجاد نظم و انضباط استفاده کرده است.

همچنین در جایگاه ویژه تعدادی تماشاگر حضور پیدا کرده‌اند که طبق اطلاعات به دست آمده بلیت این جایگاه با مالیات بر ارزش افزوده، مبلغی حدود ۵۴۵ هزار تومان شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: