کد خبر: ۵۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
بسیاری از افراد وقت دارند تا در تمامی سایت ها بگردند و بلیط هواپیما و سایر وسایل نقلیه را مورد بررسی قرار دهند. در این مواقع می توانید به راحتی وارد سایت تیک بان شوید و بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس خود را تهیه کنید

برای بسیاری از ما پیش آمده که قبل از سفر دچار سردرگمی شده ایم و نمی دانیم بلیط وسیله نقلیه را از کدام سایت و از چه طریقی بخریم. از این رو رزرو بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس به چالشی تلخ برای ما تبدیل شده است.

سایت تیک بان چگونه کار می‌کند؟

بسیاری از افراد وقت دارند تا در تمامی سایت ها بگردند و بلیط هواپیما و سایر وسایل نقلیه را مورد بررسی قرار دهند. در این مواقع می توانید به راحتی وارد سایت تیک بان شوید و بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس خود را تهیه کنید. خرید بلیط در تیک بان با توجه به پشتیبانی ۲۴ ساعته عالی است. استرداد بلیط هواپیما و سایر وسایل نقلیه به راحتی و با چند کلیک امکان ‌پذیر است.

خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما از طریق سایت تیک بان و اپلیکیشن میسر می باشد. شما می توانید از طریق سایت و اپلیکیشن تیک بان برای پروازهای داخلی و خارجی مقاصد گوناگون بلیط تهیه کنید. کافی است وارد سایت و یا اپلیکیشن تیک بان شوید و قسمت های مبدا، مقصد، تاریخ شروع و پایان پرواز را تکمیل نمایید. بعد از سپری کردن چند مرحله بسیار ساده بلیط هواپیما در دستان شماست.

خرید بلیط قطار

سفر با قطار همیشه با نوستالژی همراه بوده است. حس نوستالژیک بودن در سفرهای ریلی ایتن وسیله نقلیه را به یکی از بهترین وسایل نقلیه مبدل کرده است. سفر با قطار یکی از لذت ‌بخش ‌ترین سفرها می باشد. علاوه بر نوستالژیک بودن، امنیت، دور بودن از ترافیک های جاده ای، امکانات بی نظیر و راحتی در مسیر جز مزایای سفر با قطار است. اگر در سر خود سفر با قطار را می پرورانید به راحتی می توانید از طریق سایت تیک بان بلیط قطار خود را تهیه کنید.

خرید بلیط اتوبوس

اگر در پی سفری ارزان و مقرون به صرفه هستید، خرید بلیط اتوبوس بهترین گزینه پیش روی شماست. اتوبوس در بین وسایل نقلیه بیشترین طرفدار را دارد. اگر در فکر خود اتوبوس ها را وسیله نقلیه ای ارزان و بی کیفیت می دانید، آن را تغییر دهید. بسیاری از اتوبوس ها امروزه با تکنولوژی های بسیار زیادی همراه هستند و خدمات ویژه ای را به مسافرین خود ارائه می دهند. خرید بلیط اتوبوس می تواند علاوه بر ارزانی، راحتی را به ارمغان بیاورد. سایت تیک بان در کنار بلیط هواپیما و قطار، بلیط اتوبوس را نیز پشتیبانی می نماید.

رزرو هتل

رزرو هتل خارجی و هتل داخلی را میتوانید از طریق سایت تیک بان انجام دهید. بلیط بخرید و هتل رزرو کنید. در یک سفر به چه چیز دیگری احتیاج دارید که در سایت تیک بان فراهم نباشد. اگر به فکر بیمه مسافرتی هستید، این گزینه نیز در سایت تیک بان امکان پذیر و در دسترس است.

بیمه مسافرتی

بسیاری از افراد دوست دارند خود و خانواده را در سفر بیمه کنند. با مراجعه به سایت تیک بان می توانید از خدماتی مانند بیمه مسافرتی استفاده نمایید. تیک بان با بیمه هایی طرف قرارداد است که می توانند خدمات بسیار نوینی به مسافران ارائه دهند. "بیمه مسافرتی یا Travel insurance، نوعی بیمه است که در آن بیمه‌گر متعهد می‌شود، که در طول مسافرت، کلیه هزینه‌های درمانی و بیمارستانی هر یک از بیمه‌شدگان که براساس شرایط قرارداد و با رعایت فرانشیز توافق شده، قابل پرداخت می‌باشد را جبران نماید." (منبع)

استفاده از کد تخفیف تیک بان

سایت تیک بان به پاس انتخاب مخاطبین برای متقاضیان ثابت خود تخفیف های شگفت انگیزی در نظر گرفته است. با استفاده از این تخفیفات می توانید هزینه های سفر خود را به طور چشمگیری کاهش دهید.

چرا تیک بان؟

اگر سایت تیک بان را برای خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، رزرو هتل داخلی و خارجی یا بیمه مسافرتی انتخاب کرده اید، دغدغه و نگرانی های خود را دور بیندازید. تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد. تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جر معتبرترین سایت های ارائه کننده خدمات گردشگری در کشور هستند.

این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد. اگر می خواهید از خدمات این سایت استفاده کنید کافی است کلمه تیک بان یا عبارت را https://tikban.com/ جستجو نمایید. بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، رزرو هتل داخلی و خارجی یا بیمه مسافرتی خود را در کسری از دقیقه تهیه نمایید. تیک بان هزینه های سفر شما را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: