کد خبر: ۵۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
مسئول کارگروه خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو به زودی در این کمیسیون نهایی و به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود.
 

آوای نشاط، روح‌الله ایزدخواه درباره آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو، گفت: این طرح در حال بررسی در کارگروه خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی است و به دنبال آن هستیم که هر چه سریع‌تر بررسی این طرح را به اتمام رسانده و به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع دهیم.

وی ادامه داد: پس از بررسی و تصویب طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این طرح برای بررسی به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود و پیش‌بینی ما آن است که به زودی بررسی‌های آن در کمیسیون به اتمام رسیده و در نوبت صحن علنی مجلس قرار گیرد.

مسئول کارگروه خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو تاکنون طی جلساتی با دستگاه‌های ذیربط از جمله وزارت صمت، مدیران شرکت‌های خودروسازی کشور، قطعه‌سازان، شورای رقابت، اندیشکده‌های فعال در زمینه خودرو و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

ایزدخواه تأکید کرد: ما در تدوین طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو، از همه قوانین و طرح‌های قبلی در حوزه خودرو استفاده کردیم چرا که هدف ما آن بود که طرح کاملی را در زمینه ساماندهی بازار خودرو تهیه و تصویب کنیم.

وی تصریح کرد: طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو قطعاً دلال‌بازی در این بازار را به حداقل می‌رساند و شرایط را به سمت بازاری دوسویه به نفع مردم و خودروسازان و قطعه‌سازان تغییر می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: مهر
برچسب ها: خبر، ، نشاط ، گزارش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: