کد خبر: ۵۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه اگر تحریم‌های تسلیحاتی برداشته شود، راه صادرات باز می‌شود، گفت: ما امروز در بحث تأمین تسلیحات مورد نیاز کشورمان به خارج نیاز نداریم و خودکفا هستیم.
 

آوای نشاط، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران امروز (دوشنبه) در حاشیه آئین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره برنامه ایران در واکنش به تحریم‌های تسلیحاتی آمریکا، گفت: برنامه جمهوری اسلامی ایران با گذشته هیچ فرقی نخواهد کرد. ما خودکفا هستیم و اگر تحریم‌ها برداشته شود، راه صادرات باز می‌شود. ما در بحث تأمین تسلیحات مورد نیاز کشورمان به خارج نیاز نداریم و خودکفا هستیم.

وی افزود: برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتی ایران چند مزیت دارد که نخستین مزیت آن برای ما به دست آوردن یک پیروزی سیاسی است. دومین مورد در رفع تحریم‌های تسلیحاتی، باز شدن دست ایران برای صادرات است که در واقع روی آمریکایی‌ها با این کار کم می‌شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به سوالی درباره تهدیدات ترامپ و پاسخ ایران به این تهدیدات، گفت: ترامپ در گذشته امتحان خود را پس داده و در مقابل جمهوری اسلامی ایران هم امتحان خود را پس داده است. آنها این حرف‌های بی معنی را بارها بیان کردند. مانند گذشته که اعلام کرده بودند قرار است ۵٢ نقطه ایران را بزنند و ما هم دیدیم که چگونه این کار را انجام دادند و آنها مانند گذشته نمی‌توانند هیچ غلطی کنند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: خبر، ، نشاط ، گزارش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: