کد خبر: ۵۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
اگر قصد خرید پکیج دیواری خارجی دارید و یا در حال حاضر جزو مصرف کنندگان انواع پکیج شوفاژ دیواری خارجی هستید پیشنهاد میکنیم این مطلب را از دست ندهید.

آوای نشاط، یکی از مهمترین عواملی که باعث شده در حال حاضر اکثر مردم نسبت به خرید انواع پکیج خارجی بدبین باشند موضوع نبود خدمات پس از فروش و همچنین تأمین قطعات یدکی می‌باشد.

شرکت پکیجکار با سابقه 20 ساله در زمینه ارائه خدمات و تعمیرات انواع پکیج شوفاژ و با همکاری بیش از صد تعمیرکار با تجربه در شهر تهران است.

 

نقش شرکت پکیجکار در خدمات انواع پکیج خارجی در شهر تهران

 

این شرکت با تأسیس واحد آموزش پکیج های خارجی مختص تعمیرکاران خود به در مورد اکثر پکیج های خارجی موجود در بازار ایران تحقیقات گسترده ای را به عمل آورده و همچنین با دریافت جزوات آموزشی از کارخانه تولید کننده انواع پکیج شوفاژ خارجی و ترجمه به زبان فارسی اقدام به ارائه آموزش صفر تا صد تعمیر انواع دستگاه های خارجی نموده است.

 

حل معضل نبود قطعات یدکی پکیج های خارجی توسط شرکت پکیجکار

 

این مجموعه با دریافت قطعات یدکی انواع پکیج خارجی به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده گام بزرگی در جهت تامین قطعات انواع پکیج خارجی در کشور برداشته است.

 

آیا پکیج خارجی بخریم یا خیر

 

با توجه به اهميت موضوع خدمات پس از فروش و همچنین تأمین قطعات یدکی پیشنهاد ما به شما این است که اگر در حال حاضر ساکن پایتخت کشور میباشید با خیال آسوده اقدام به خرید انواع پکیج شوفاژ خارجی نمایید، زیرا دامنه سرویس دهی و تامین قطعات انواع پکیج خارجی توسط شرکت پکیجکار در سراسر شهر تهران میباشد، امید است در آینده نزدیک محدوده ارائه خدمات به انواع پکیج خارجی توسط شرکت پکیجکار به کل کشور برسد.

 

جهت تعمیر پکیج خارجی در تهران چه باید کرد؟

 

با توجه به مواردی که عرض کردیم اگر جزو مصرف کنندگان انواع پکیج دیواری خارجی میباشید فقط کافیست به یکی از شماره های شرکت پکیجکار تماس بگیرید.

مجموعه پکیجکار با دارا بودن نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی آماده ارائه خدمات و تعمیرات انواع پکیج دیواری تاچی در سراسر شهر تهران می‌باشد.

همچنین کلیه مصرف کنندگان انواع پکیج ایساتیس نیز که ساکن شهر تهران می‌باشند می‌توانند جهت تعمیر پکیج ایساتیس غرب تهران با شعبه غرب شرکت پکیجکار تماس حاصل کنند.

شرکت پکیجکار آماده ارائه خدمات و تعمیرات پکیج مرکوری در تهران است.

انتهای پیام/

برچسب ها: خبر، ، نشاط ، گزارش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: