کد خبر: ۵۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
باز نگه‌داشتن رستوران‌ها حتی در بهترین زمان نیز سخت است. به بیان دقیق‌تر سال 2020 بهترین زمان نیست - مخصوصاً برای کسانی که رستوران‌دارند.

آوای نشاط، باز نگه‌داشتن رستوران‌ها حتی در بهترین زمان نیز سخت است. به بیان دقیق‌تر سال 2020 بهترین زمان نیست - مخصوصاً برای کسانی که رستوران‌دارند. براساس برخی تخمین‌های متخصصان تنها یکی از چهار رستوران در ایالات‌متحده و بعد از شیوع بیماری همه‌گیر جهانی کووید 19 دوباره بازگشایی خواهد شد و این آمار بدون توجه به این‌که چه تعداد از باجه‌ها با طلق شفاف پلاستيكی بین میزها را پوشش داده‌اند ارائه ‌شده است.

بااین‌وجود برخی از رستوران‌ها در سراسر جهان وجود دارند که نه‌تنها بیماری همه‌گیر را پشت سر گذاشته‌اند بلکه جنگ‌های جهانی، جنگ‌های داخلی، رژیم‌های استبدادی، دوران رکورد اقتصادی و در برخی موارد همه این سختی‌ها را تجربه کرده‌اند.

NetCredit، ارائه‌دهنده خدمات مالی، با گزارش‌های رسانه‌ای و سوابق به دست آمده ادعا می‌کند قدیمی‌ترین رستوران‌ها در بیش از 115 کشور در هر قاره به‌جز قطب جنوب را پیدا کرده‌اند. قدیمی‌ترین رستوران‌ها ازآنچه که شما فکر می‌کنید قدیمی‌تر هستند.

 25297474.jpg

همیشه در مورد چیزهایی که به آن‌ها لقب قدیمی‌ترین داده می‌شود اختلاف ‌نظر وجود دارد. یک نشریه ممکن است یک استاندارد داشته باشد زیرا نام و نام تجاری یک رستوران یکسان است، درحالی‌که یکی دیگر از این رستوران‌ها به دلیل تغییر در ظاهر ساختمان در دهه ۱۶۰۰  کمتر قدیمی در نظر گرفته می‌شوند. پیدا کردن این مؤسسات یک سرگرمی اینترنتی و مورد علاقه بسیاری از افراد بوده‌ است. تا زمانی که اینترنت وجود داشته باشد حتی می‌توان یک بلاگ را به‌تنهایی برای تحقیق در مورد قدیمی‌ترین چیزها اختصاص‌داد.

تیم NetCredit باصلاحیت نسبتاً گسترده‌ای که دارد به قدیمی‌ترین رستوران‌ها که  "هنوز هم خدمات ارائه می‌دهند " سر زدند. آن‌ها کار خود را با جستجوی اولیه شروع کردند و سپس از طریق منابع معتبر و سایت‌های مسافرتی اطلاعاتشان را بیشتر کردند و چند نفر از صاحبان این مشاغل را فراخواندند که در صورت لزوم اطلاعاتشان را دوباره بررسی کنند. این کار در بیشتر از 190 کشور جهان انجام شد که ایران هم جزو آن است. آن‌ها برای اثبات صحت‌وسقم اطلاعاتشان، حتی منابع خود را ثبت کردند و تحقیقاتشان را به‌صورت آنلاین در اینترنت قراردادند تا افراد بتوانند خودشان آن‌ها را بخوانند.

 80896009_316061316081682_6727219198122863823_n.jpg

بر اساس تحقیقات  NetCredit، این ۱۰ رستوران قدیمی‌ترین رستوران‌های جهان هستند:

۱.  رستوران GostilnaGastuž در اسلوونی، سال ۱۴۶۷.  به سوپ قارچ با آرد گندم‌سیاه مشهور است.

۲ . رستوران HonkeOwariya  در ژاپن، سال  ۱۴۶۵. به soba  که با قارچ، تخم‌مرغ، میگو تمپورا ، جلبک دریایی ، تره‌فرنگی ، ترب ژاپنی  و دیگر ترکیبات پخته می‌شود مشهور است.

3.  رستوران هتل GasthofLöwen  در لیختن اشتاین،سال 1380. به خوراک با گوشت گوساله  و سبزیجات مشهور است.

4 . رستوران مسافرخانه Sheep Heid در اسکاتلند، سال 1360. به استیک با قارچ بو داده مشهور است.

5. رستوران La Couronne در فرانسه، سال 1345. به کباب اردک و حلزون مشهور است.

6.  رستوران Brazen Head ایرلند، سال ۱۱۹۸. به خاطر سوسیس کلاسیک مشهور است.

۷. رستوران Chicken Yu Ching  در چین، سال ۱۱۵۳.  به ظرف مرغ معروف است.

8. رستوران The Old House در ولز، سال 1147. به کیک‌های پای با چیپس و نخودفرنگی معروف است.

9. رستوران Wurstkuchl در آلمان، سال 1146. به سوسیس و کالباس‌هایش معروف است.

10. رستوران St. Peter StiftsKulinarium  در اتریش،سال  803. به غذای تافل اسپیت معروف است.

در ادامه، نقشه‌هایی که در آن‌ها قدیمی‌ترین رستوران‌های هر منطقه مشخص شده را می‌بینیم. در این میان، به نقشه‌ی ایران هم توجه کنید تا کافه گل رضاییه را ببینید!

 

آمریکای شمالی

قدیمی‌ترین رستوران‌های جهان  کشف شدند 

 

اروپا

قدیمی‌ترین رستوران‌های جهان  کشف شدند

 

خاورمیانه و آسیای مرکزی

قدیمی‌ترین رستوران‌های جهان  کشف شدند

 

آمریکای جنوبی

قدیمی‌ترین رستوران‌های جهان  کشف شدند       

 

آفریقا

قدیمی‌ترین رستوران‌های جهان  کشف شدند

 

آسیا و اقیانوسیه

قدیمی‌ترین رستوران‌های جهان  کشف شدند

 

بد نیست بدانید قدیمی‌ترین رستوران‌های جهان هم‌اکنون در حال ارائه خدمات هستند.

 

منبع: matadornetwork.com

انتهای پیام/

برچسب ها: خبر، ، نشاط ، گزارش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: