کد خبر: ۵۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
رئیس مجلس شورای اسلامی ‌با ابراز "نظارت میدانی مجلس یازدهم را از خوزستان شروع کردیم تا دینمان را به مردم این سرزمین ادا کنیم"، گفت: نظارت میدانی مجلس سبب شنیده‌شدن مشکلات مردم بدون واسطه می‌شود.
 

آوای نشاط، در ادامه نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی بر حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان دکتر محمدباقر قالیباف  شامگاه سه‌شنبه طی نشستی به بررسی مشکلات و دغدغه‌های مطرح‌شده از سوی مردم آبادان، خرمشهر، هندیجان و ماهشهر پرداخت و همچنین از طریق ویدئوکنفرانس با فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی این استان گفت‌وگو کرد و در جریان مطالبات و مسائل آنان قرار گرفت.

رئیس قوه مقننه ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و امام سجاد(ع) از رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم خوزستان در راستای برگزاری مراسم‌های مذهبی تقدیر کرد و گفت: این اقدام مردم به دنیا نشان داد که محبان اهل‌بیت(ع) در پاسداشت فرهنگ عاشورا ثابت‌قدم هستند؛ همچنین ملت ایران نشان دادند هر وقت اراده کنند، می‌توانند حضور وظیفه‌شناسانه برای انجام کارهای مهم داشته باشند.

مردم خوزستان با هر سلیقه و گرایش قومی پای انقلاب و حفظ وطن ایستادند

قالیباف با اشاره به اینکه نظارت میدانی مجلس یازدهم یکی از مهمترین اهداف این دوره مجلس محسوب می‌شود، اظهار کرد: رهبر انقلاب از مجلس یازدهم به‌عنوان مجلس امید و انتظار یاد کردند بنابراین در اولین نظارت میدانی به خوزستان سفر کردیم زیرا احساس می‌شد که مردم این خطه با هر نوع سلیقه و گرایش قومی پای انقلاب اسلامی و حفظ وطن ایستادند و مجاهدت کردند.

وی با ابراز اینکه‌ "نظارت میدانی مجلس یازدهم را از استان خوزستان شروع کردیم تا دینمان را به مردم این سرزمین ادا کنیم"، افزود: در سفرهای متعدد به خوزستان احساس کردم مردم این منطقه حس محرومیت و تبعیض دارند که البته درست است زیرا امکانات قابل توجه و فرصت‌های زیادی پیشِ‌روی آنها وجود دارد.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: عرصه کشاورزی، تجارت، صنعت، معدن و حدود 5 میلیون جمعیت فرصت‌های بزرگی برای راهگشایی از مشکلات استان فراهم می‌آورد اما با چالش‌هایی هم روبه‌‌رو هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، هندیجان و ماهشهر معیشت، اشتغال، تأمین آب شرب، مشکل فاضلاب و فرسودگی شهر را از جمله مشکلات و دغدغه‌های خود می‌دانند، اظهار کرد: امیدوارم با رویکرد نظارتی مجلس یازدهم و حضور میدانی شاهد حل مشکلات باشیم زیرا قصدمان از این سفرها مچ‌گیری نیست بلکه پیگیری برای برطرف کردن امور، پاسخگویی مسئولان و در صورت نیاز قانون‌گذاری است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
برچسب ها: خبر، ، نشاط ، گزارش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: