کد خبر: ۵۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
بررسی روند بازار خودرو در روز گذشته، از روز آرام بازار حکایت دارد؛ این در شرایطی است که در هفته‌ها و به‌خصوص روزهای اخیر، روند قیمتی بازار خودرو نزولی بوده است.

آوای نشاط، آن‌گونه که فعالان بازار خودرو می‌گویند، رکود مطلق در بازار حکم‌فرماست و خرید و فروش و معاملات خودرو نزدیک به صفر است.

گزارشهای میدانی نشان می‌دهد که قیمت خودرو امرو تغییر آن‌چنانی در بازار نداشته و با ثبات قیمتی روبه‌رو بوده است.

بنا به این گزارش، پراید ۱۱۱ امروز در بازار با قیمت ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۱ با قیمت ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۲ با قیمت ۷۷ میلیون تومان، پراید ۱۵۱ با قیمت ۸۷ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ پلاس با قیمت ۹۹ میلیون تومان است.

از سوی دیگر، در بازار پژو۲۰۶ تیپ دو ۱۵۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۱۹۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ اس‌دی وی‌هشت ۱۹۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۲۹۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۲۲۷ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین پژو۴۰۵ دوگانه‌سوز ۱۶۰ میلیون تومان و پژو۴۰۵ بنزینی ۱۳۸ میلیون تومان است.

در این میان، پژوپارس اتوماتیک با قیمت ۲۳۴ میلیون تومان و پژوپارس ساده ۱۷۲ میلیون تومان به فروش می‌رود.

بررسی بازار خودرو حاکی از آن است که هر دستگاه سمند ال‌ایکس با قیمت ۱۴۹ میلیون تومان و هر دستگاه سمند سورن با قیمت ۱۹۱ میلیون تومان عرضه می‌شود.

در عین حال، هر دستگاه رانا با قیمت ۱۶۸ میلیون تومان و هایما S۷ با قیمت ۶۰۲ میلیون تومان به مشتریان عرضه میشود. قیمت دنا نیز در بازار به ۲۲۲ میلیون تومان رسیده و هر دستگاه دناپلاس با قیمت ۲۶۵ میلیون تومان قابل معامله است.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: خبر، ، ماشین ، گزارش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: