کد خبر: ۵۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
وزیر دفاع گفت: فردا در حضور رییس جمهور ۳ افتتاح خواهیم داشت و‌ همینطور‌ نمایشگاه خط تولید موتور هواپیمای کوثر بنام اوج افتتاح خواهد شد .

آوای نشاط، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت، با تبریک هفته صنعت دفاعی و هفته دولت، گفت: امروز گزارشی از پیشرفت‌های صنایع دفاعی در دولت اشاره شد. فردا در حضور رییس جمهور 3 افتتاح خواهیم داشت و‌ همینطور‌ نمایشگاه خط تولید موتور هواپیمای کوثر بنام اوج افتتاح خواهد شد و مسیرهای تست خود را طی کرده است.

وی افزود: یک موتور توربوفن نیز از نسل چهارم افتتاح خواهد شد که برای اولین‌ بار در کشور ‌ساخته شده است و دو‌ محصول  موشکی نیز در همین ایام رونمایی خواهد  شد.

وزیر دفاع درباره توافق اخیر امارات با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: اسراییل یک رژیم جنایتکار است و جنایت‌های مختلفی را در همه کشورها از جمله در کشور انجام داده و حضور آن را توام با شر و مسائل ضدامنیتی در منطقه می‌دانیم. تاکید می‌کنیم که اگر‌پای رژیم صهیونیستی در منطقه باز‌ شود، منطقه با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده و‌مسئولیت آن با کسانی است که پای این رژیم را به منطقه باز خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
برچسب ها: نشاط، ، خبر ، حاتمی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: