کد خبر: ۵۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
در دومین دوره جایزه تعالی صنعت گردشگری ایران، مجموعه سعدآباد موفق به دریافت گواهینامه «اشتهار به تعالی یک الماس» شد.

"آوای نشاط" همایش اختتامیه و تقدیر از سازمان‌های متولی در صنعت گردشگری و ارزیابان شرکت‌کننده با پیام دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با حضور، ولی تیموری معاون گردشگری کشور عصر سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۹۹ در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

در این مراسم پارک ملی علوم فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با همکاری جهاد دانشگاهی گواهینامه «اشتهار به تعالی یک الماس» را به مجموعه فرهنگی‌-تاریخی سعدآباد اعطا کرد.

کیا پارسا مدیر مجموعه فرهنگی‌تاریخی مجموعه سعدآباد به نمایندگی از شاغلان این مجموعه در دومین دوره جایزه تعالی صنعت گردشگری ایران حضور یافت و جایزه «اشتهار به تعالی یک الماس» را دریافت کرد.

بهاره دادیار مسئول فرآیند ارزیابی مجموعه سعدآباد نیز به عنوان ارزیاب جایزه ملی تعالی معرفی شده و لوح تقدیر این همایش ملی را دریافت کرد.
الگوی ارزیابی تعالی گردشگری منطبق با الگوی بین‌المللی بنیاد ملی کیفیت اروپا EFQM است و جایزه تعالی صنعت گردشگری ایران به‌عنوان یکی از ابزار‌های مؤثر و قدرتمند برای ارتقا و توسعه مجموعه‌های فعال در حوزه گردشگری شکل گرفته است.

در فرآیند اعطای این جایزه ملی بخش‌های مختلف صنعت گردشگری، سالانه در قالب جوایز جداگانه ارزیابی می‌شوند و برگزیدگان نیز در نهایت معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: