کد خبر: ۵۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
همانطور که انتظار می‌رفت، ابعاد شگفت‌انگیز قرارداد‌ها در باشگاه پرسپولیس باعث شد تا نهاد‌های نظارتی جهت رسیدگی و افشای این ماجرا‌ها وارد عمل شوند.

"آوای نشاط" چندی قبل در خصوص ابعاد شگفت انگیز و غیرمتعارف قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار مالی آن یعنی شرکت آتیه داده پرداز به صورت سلسله وار مطالبی را منتشر کردیم.

در این گزارش‌ها به استاندارد نبودن قرارداد و بند‌هایی که صلاح و مصلحت پرسپولیس در آن لحاظ نشده، اشاره داشتیم که البته، بررسی ابعاد ماجرا و جزئیاتش، شائبه‌های قابل توجهی را ایجاد کرده بود. در آن زمان نیز بسیاری از کارشناسان و دلسوزان این تیم پرهوادار پایتخت، این قرارداد را "ترکمانچای" لقب داده بودند.

همزمان با این موضوع، برخی نهاد‌های نظارتی برای بررسی اینگونه قرارداد‌ها وارد عمل شده و تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند. در نهایت نیز ماجرا به این نقطه رسید که وزارت ورزش و جوانان در بیانیه‌ای که شب گذشته منتشر شد، بازداشت یک مدیر میانی در یک باشگاه ورزشی پایتخت را تایید کرد.

براساس اخبار دریافتی، یک نهاد امنیتی بابت بررسی قرارداد‌های مالی در یک باشگاه تهرانی پرهوادار (بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان)، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرده که منتهی به بازداشت یک مقام اصلی شده است. البته، شنیده می‌شود برخی مدیران سابق و فعلی نیز برای شفاف شدن برخی مسائل پنهان در قرارداد‌ها مورد بازخواست قرار خواهند گرفت تا پاسخگوی عملکرد مجهول و نامشخص خود در این زمینه باشند.

پیگیری‌های  نشان می‌دهد به احتمال زیاد این بار نهاد‌های نظارتی قصد دارند پس از محرز شدن برخی مسائل پشت پرده، برخورد‌های متناسبی با مدیرانی که باعث ایجاد موضوع در این باشگاه شده اند، صورت دهند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، فساد ، فوتبال
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: