کد خبر: ۵۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۷
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: محمد دهقان عضو حقوقدان شورای نگهبان قرار است در جلسه صبح فردا (سه‌شنبه) این کمیسیون حاضر شده و اصلاحات لازم مربوط به قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را با یکدیگر تبادل نظر کنیم.

به گزارش آوای نشاط، علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: این کمیسیون چندجلسه است که درباره اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و قانون انتخابات شوراها مباحث متعددی را دارد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است در نشست صبح فردای کمیسیون شوراهای مجلس محمد دهقان عضو حقوقدان شورای نگهبان حاضر شده و با اعضای این کمیسیون اصلاحات لازم این قانون را بررسی کنیم. 

وی تصریح کرد: برای تبادل‌نظر و دریافت مستقیم شورای نگهبان و برای آنکه اصلاحات لازم در قانون انتخابات ریاست جمهوری و قانون انتخابات شوراها را تا پاییز در سال جاری نهایی کرده و بتوانیم از این قانون و اصلاحات آن در انتخابات 1400 استفاده کنیم، از نظرات اعضای شورای نگهبان در این کمیسیون بهره‌مند خواهیم شد و به دلیل اینکه دهقان عضو حقوقدان شورای نگهبان سابقه حضور در مجلس شورای اسلامی را داشته در نشست‌های آتی از نظرات وی بیشتر استفاده خواهیم کرد.

انتها پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: