کد خبر: ۵۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
ظریف:
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر نوشت که دستورالعمل دیدارهای وی در بغداد گسترش همکاری‌ها به نفع مردم دو کشور و منطقه بوده است.

به گزارش آوای نشاط، «محمد جواد ظریف» که امروز به بغداد سفر کرده بود، در پیامی در توئیتر به دیدارهایی که امروز داشت اشاره کرد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «گفت‌وگوهای سازنده‌ای با "مصطفی الکاظمی" نخست وزیر، "برهم صالح" رئیس جمهور، "محمد الحلبوسی" رئیس پارلمان، "فؤاد حسین" وزیر خارجه و مقامات قضایی، سیاسی و نظامی برگزار شد.»

ظریف در ادامه این پیام توئیتری دستورالعمل دیدارهای خود در بغداد را اینگونه توصیف کرد: « گسترش همکاری به نفع مردم‌مان و منطقه. ایستگاه بعدی، اربیل برای دیدار با مقامات کردستان خواهد بود.»

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران امروز و پس از پایان دیدارهای رسمی در بغداد به دعوت «نیچروان بارزانی» به اقلیم کردستان عراق سفر کرد.

محسن بهاروند معاون امور حقوقی و بین‌المللی، علیرضا عنایتی دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل خلیج فارس وزارت امور و سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ظریف را در این سفر همراهی می‌کنند.

وزیر خارجه و هیأت همراه در بدو ورود به عراق با حضور در محل شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و فاتحه قرائت کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: