کد خبر: ۵۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
کرونا |
نفر دوم وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در جلسه پارلمان این رژیم، درباره ازدحام بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها وکمبود ظرفیت بیمارستان‌ها هشدار داد.

به گزارش آوای نشاط، قائم مقام وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی درباره تعداد بالای بیماران بستری شده در بیمارستان‌های فلسطین اشغالی و همچنین افزایش شمار مبتلایان ویروس کرونا طی هفته‌های جاری ابراز نگرانی کرد.

بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، «ایتمار گروتو» نفر دوم وزارت بهداشت این رژیم در جلسه امروز یکشنبه کمیته ویژه «ویروس کرونا» در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) حاضر شد و درباره وضعیت بیمارستان‌ها هشدار داد.

این مقام ارشد وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی گفت: «ما بیش از ۵۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها داریم و این ازدحام مرا نگران می‌کند».

گروتو خطاب به نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «از زمانی که فردی (به کرونا) مبتلا شود تا زمانی که شرایطش وخیم شود، دو هفته زمان می‌برد. ما این موضوع را با نگرانی دنبال می‌کنیم چرا که حتی اگر کل اقتصاد را تعطیل کنیم و هیچ کس از خانه خارج نشود، ما همچنان قطعا شاهد تداوم روند ابتلا خواهیم بود».

هشدار این عضو ارشد وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در شرایطی مطرح شده که امروز یکشنبه ابتلای ۸۰۱ نظامی این رژیم به کرونا تایید شد و ۱۰۶۱۵ نظامی هم در قرنطینه قرار گرفتند.

نگاهی به تازه‌ترین اطلاعات پایگاه آماری «ورلداُمتر» نشان می‌دهد، طبق آمار رسمی در فلسطین اشغالی ۴۹۵۷۳ نفر تا کنون به کرونا مبتلا و ۴۰۶ تن مُرده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: