کد خبر: ۵۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
یکی از کارکنان سابق شبکه ضدایرانی ایران اینترنشنال به وضعیت ناگوار کارکنان این شبکه اعتراف کرد.

به گزارش آوای نشاط، در پی رسوایی شبکه به اصطلاح «ایران اینترنشنال» وابسته به رژیم سعودی در پوشش رسانه‌ای گردهمایی سازمان ‌تروریستی منافقین بسیاری از کاربران خواستار بایکوت این شبکه و استعفای عوامل و کارکنانش شدند. در همین رابطه لیلی بازرگان، دختر مهندس مهدی بازرگان، نخست‌وزیر پیشین ایران و از شاغلان سابق این شبکه در فضای مجازی نوشت: «فکر کنم الان بعد از تقریبا دو سال وقتشه که اینو بگم؛ عزیزان، خیلی از کارکنان اینترنشنال نمی‌تونن استعفا کنن چون پاسپورت ایرانی دارن و اگر استعفا کنن ویزای کارشون باطل میشه و امکان بازگشت به ایران رو هم طبیعتاً ندارن. ضمن اینکه اگر کسی استعفا می‌کرد باید هزینه‌های استخدام رو به‌عنوان خسارت به شبکه پرداخت می‌کرد. هزینه‌هایی مثل وکیل، ویزای کار، بلیط هواپیما، هتل، هزینه نقل مکان و... که خوب می‌تونست تا سقف ۱۰- ۱۵ هزار پوند بشه.»

گفتنی است، دبیرکل اتحادیه ملی روزنامه‌نگاران بریتانیا نیز چند روز قبل فاش کرده بود: کارکنان «ایران اینترنشنال» از طرف گردانندگان این شبکه با ارعاب و آزار و اذیت روبه‌رو شده‌اند!

با این اوصاف افرادی که برای کسب منافع مالی خود حاضر به وطن‌فروشی و کار برای این رسانه سعودی شده بودند نه تنها به اهداف مادی خود نرسیده که ظاهرا بردگی نوین مشکل جدیدی است که باید با آن بسازند.

منبع: کیهان
 
انتهای پیام/
 
منبع: مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: