کد خبر: ۵۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
کرونا |
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد، با ثبت ۲۳۷ هزار و ۷۴۳ مورد جدید ابتلا طی ۲۴ ساعت گذشته در جهان، رکورد جدیدی از منظر میزان ابتلا به کرونا در جهان ثبت شد.

به گزارش آوای نشاط، در ادامه بحران جهانی شیوع و همه‌گیری کرونا، سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد رکورد قبلی شمار ابتلای روزانه به این ویروس در جهان (۲۳۰ هزار و ۳۷۰ مبتلا) شکسته و  به ترتیب در آمریکا، برزیل، هند و آفریقای جنوبی بیشترین ابتلای روزانه جهان ثبت شد.

به نوشته رویترز، سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته و تنها در روز جمعه ۲۳۷ هزار و ۷۴۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کشورهی جهان ثبت شده است.

به گفته این سازمان، این تعداد ابتلای روزانه، رکورد قبلی شمار مبتلایان در یک روز جهان را که ۲۳۰ هزار و ۳۷۰ مبتلا بود، شکست و یک رکورد جدید ثبت کرده است.

بیشترین میزان ابتلای روزانه در جهان، به ترتیب در کشورهای آمریکا (+)، برزیل، هند و آفریقای جنوبی ثبت شده است.

بنا بر یافته‌های رویترز، شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در جهان در حال نزدیک شدن به ۱۴ میلیون مبتلا است و بیش از ۵۹۰ هزار نفر هم قربانی شده‌اند.

البته پایگاه آماری «ورلداُمتر» که به صورت لحظه‌ای و آنلاین خبرهای ویروس کرونا را رصد و مخابره می‌کند، آمار متفاوتی از آمار رویترز ارائه داده است.

طبق گزارش این پایگاه آماری در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران، شمار کل مبتلایان به کرونا در جهان ۱۴ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۷۲۶ نفر و تعداد قربانیان ۵۹۹ هزار و ۴۲۳ تن است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: