کد خبر: ۵۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
مدیر عامل تایدواتر با بیان اینکه طرح حمل و نقل یکپارچه غلات را دنبال می‌کنیم، گفت: توسعه حمل و نقل ریلی غلات از بنادر به مرکز لجستیک آپرین از سال ۱۴۰۰ اثرات بسیار مطلوبی نشان می‌دهد.

به گزارش آوای نشاط، حسین زارعی امروز در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری راه‌آهن با هلدینگ تایدواتر خاورمیانه در باره توسعه حمل و نقل ریلی غلات از بنادر به مرکز لجستیک آپرین اظهار داشت: رقمی که امروز بابت این پروژه مطرح شد، درواقع فهرست بهای سال 98 است و پیش بینی ما این است که تا 2 هزار و 500 میلیارد تومان این سرمایه گذاری افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: توسعه حمل و نقل ریلی غلات از بنادر به مرکز لجستیک آپرین و حضور تایدواتر در آن پروژه‌ای پربازده و همچنین سودآور برای سهامداران این شرکت‌ها خواهد بود. ما 45 هزار سهامدار داریم که حتماً به منافع آنها می‌اندیشیم.

مدیر عامل تایدواتر ادامه داد: از حدود 2 سال پیش شرکت تایدواتر به شرکتی صد درصد خصوصی منتقل شده است.

وی با اشاره به ساخت سیلوی غلات در بندر آپرین اضافه کرد: ما در سه محور این پروژه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اجرا می‌کنیم، اول تکمیل طرح سیلوی غلات در بندر امام خمینی(ره) که تاکنون 500 میلیارد تومان آنجا هزینه‌ کرده‌ایم و 25 درصد رشد دارد. دوم سیلوی بندر شهید رجایی است و سوم سیلوی آپرین است.

زارعی گفت: آنچه به عنوان یک فرد بازار سرمایه‌ای می‌دانم این است که آرزوی فعالان بخش لجستیک راه اندازی و توسعه حمل و نقل درب تا درب است. غلات از کشور مبدأ مستقیم به درب شرکت‌های مصرف کننده برود و این به توسعه می‌انجامد.

مدیر عامل تایدواتر تأکید کرد: طرح حمل و نقل یکپارچه غلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال می‌کنیم.

وی گفت: 600 واگن ویژه حمل غلات وارد این حوزه خواهیم کرد.

زارعی با بیان این که منافع سهامداران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این قرارداد در نظر گرفته‌ایم گفت: از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم که در این حوزه به ما کمک دهد، این پروژه فقط در حوزه راه‌آهن و تایدواتر نیست و بخشی از آن هم به وزارت صمت و وزارت کشاورزی مربوط است که امیدواریم مدیران این دو وزارتخانه با ما همکاری کنند.

وی ادامه داد: از سال 1400 اثرات مثبت این قرارداد امروز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خواهیم دید.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: