کد خبر: ۵۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
نظرسنجی |
بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی، ۶۱ درصد ساکنان سرزمین‌های اشغالی از نخست وزیر این رژیم ناراضی هستند.

به گزارش آوای نشاط، بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی که شبکه 13 رژیم صهیونیستی انجام داده، حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در حال از دست دادن حمایت ساکنان سرزمین‌های اشغالی است.

در این نظرسنجی نیز مشخص شده است که 61 درصد از ساکنان سرزمین‌های اشغالی از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرده‌اند.

کابینه چرخشی رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو به دلیل ناکارآمدی وی در مهار بحران کرونا، شدیداً مورد انتقاد گروه‌ها و جریان‌های سیاسی است و به دلیل شرایط اقتصادی، امکان قرنطینه کردن و اعمال محدودیت‌ها در سرزمین‌های اشغالی وجود ندارد.

این کابینه بعد از یک سال و سه دوره برگزاری انتخابات پارلمانی و موافقت دو حزب لیکود و آبی و سفید مبنی بر چرخش کابینه بین آن‌ها تشکیل شده و قرار است بعد از نتانیاهو، بنی گانتز نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شود. چرخش کابینه هر ۱۸ ماه اتفاق خواهد افتاد.

اما شامگاه روز گذشته حدود ۱۰ هزار از ساکنان تل‌آویو با تجمع در میدان رابین، نتانیاهو و کابینه‌اش را مقصر اصلی وخیم شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی در فلسطین اشغالی معرفی کردند.

 تظاهرات‌کنندگان ضمن مسدود کردن خیابان‌های اصلی منتهی به میدان رابین، پلاکاردهایی با نوشته‌های «ارتشاء، کلاهبرداری و خیانت در امانت» (اشاره به پرونده‌های فساد نتانیاهو) و «جُرم‌وزیر» (Crime Minister به جای کلمه نخست‌وزیر Prime Minister) حمل کرده و شعارهایی برای مبارزه با فساد وی سر دادند.

پلیس رژیم صهیونیستی سه پرونده در خصوص فساد دولتی و مالی علیه نخست وزیر خود تشکیل داده و طی سه سال اخیر از منابع مختلفی شامل دستیاران و وزیران پیشین کابینه، بازجویی کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: