کد خبر: ۵۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
منابع آگاه اعلام کردند شرکت مخابرات ایتالیا شرکت هوآوی را از مناقصه توسعه شبکه نسل پنجم مخابراتی که این ماه برگزار می‌شود کنار گذاشته است.

 به گزارش آوای نشاط، به نقل از بیزینس استاندارد، دو منبع آگاه اعلام کردند شرکت تله کام ایتالیا، شرکت هوآوی را از مناقصه‌ای که قرار است این ماه برای ساخت هسته شبکه نسل پنجم مخابراتی برگزار کند حذف کرده است.

به گفته منابع آگاه حالا فقط نام شرکت‌هایی نظیر سیسکو، نوکیا، اریکسون، ماونیر و افیرمد که به تازگی به تملک مایکروسافت  درآمده در لیست شرکت‌های حاضر در این مناقصه به چشم می‌خورد.

نماینده شرکت هوآوی در ایتالیا و برزیل که قرار بود این مناقصه برای ساخت هسته مخابراتی در برزیل هم باشد در این زمینه اظهار نظری نکردند.

به گفته یک منبع آگاه در دفتر هوآی در برزیل اگرچه حذف هوآوی از این مناقصه راهی را برای حضور این شرکت چینی در توسعه شبکه نسل پنجم مخابرات ایتالیا باقی نمی‌گذارد اما هوآوی و دیگر شرکت‌ها ممکن است برای شرکت در مناقصه برزیل دعوت شوند.

به تازگی خبر رسیده است که احتمالا انگلیس هم طی ساعات آینده نسبت به حضور هوآوی در توسعه شبکه نسل پنجم مخابراتی این کشور تصمیم نهایی را خواهد گرفت و منابع آگاه می‌گویند این کشور برخلاف مجوز صادر شده از سوی دولت انگلیس در ماه ژانویه این بار کمر به حذف هوآوی بسته است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: