کد خبر: ۵۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: محور اصلی مرزبانان نیروی انتظامی در مرزها،شناسایی دست های پنهان و ریشه ای در بحث قاچاق کالا، سوخت، سلاح، مهمات و مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق است.

به گزارش آوای نشاط، سردار احمدعلی گودرزی در نشست با فرماندهان و معاونان ستادی مرزبانی در استان خوزستان اظهار داشت: در بازدید از مرزهای استان، روحیه انقلابی ، جهادی و دفاع مقدس در مرزبانان به خوبی دیده می شد و این تلاش مرزبانان، موجب افزایش اقتدار نیروی انتظامی گردیده است.

وی با اشاره به وضعیت مرزهای استان خوزستان افزود: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران با تهدیدات پیچیده که دست مایه معاندین و مخالفان نظام مقدس ایران اسلامی است روبه رو است، که همانند دوران جنگ تحمیلی، رد پای استکبار و بیگانگان آشکار است.

سردار گودرزی تصریح کرد: در حوزه دفاعی، امنیتی یگان های مرزی از هماهنگی مطلوبی برخوردار هستند که انتظار است با تعامل و همکاری سایر دستگاه ها از ظرفیت های آنان در برقراری امنیت بهتر در مرزها استفاده کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر شعار سال " جهش تولید" گفت:محور اصلی فعالیت مرزبانان نیروی انتظامی در مرزها،شناسایی دست های پنهان و ریشه ای در بحث قاچاق کالا، سوخت ، سلاح ، مهمات و مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق است.

وی با اشاره به سیل اخیر در استان خوزستان بیان داشت: مرزبانان استان خوزستان با بهره گیری از نیروی های مجرب و جوان موفق شدند امنیت مطلوبی را در مرزها برقرار کنند که این نشان از اتحاد و همدلی نیروهای مسلح در استان دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر شبکه های اجتماعی و فعالیت معاندین در فضای مجازی خاطرنشان کرد:امروز مهمتر از فضای حقیقی، فضای مجازی در کشور است که باید در شبکه های اجتماعی هم پیشگام باشیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: