کد خبر: ۵۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تشکیل کارگروه فناوری، شناسایی کارگزاران و سرمایه گذاران علاقمند به این حوزه را با برگزاری نشست‌های متعدد در زمینه فن بازارهای محصولات سلولی دنبال می‌کند.

به گزارش آوای نشاط، به نقل از گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در سال‌های اخیر گروه‌های نوپا و شرکت‌های دانش‌بنیان جوان در حوزه سلول‌های بنیادی فعالیت خود را رونق داده‌اند. این شرکت‌ها بیشتر در زمینه تولید مواد، تجهیزات و محصولات سلولی مشغول فعالیت هستند. از سویی با توجه به رونق روز افزون این بازار در دنیای امروز، صاحبان سرمایه و صنایع فعال در حوزه پزشکی علاقمند به ورود و سرمایه‌گذاری در این زمینه شده‌اند.

از همین رو ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تشکیل کارگروه فناوری، شناسایی کارگزاران و سرمایه گذاران علاقمند به این حوزه را با برگزاری نشست‌های متعدد در زمینه فن بازارهای محصولات سلولی دنبال می‌کند.

در این فن بازارها تلاش می‌شود با ارائه ایده‌های افراد حقیقی و حقوقی فعال در این حوزه مشارکت صاحبان صنایع و سرمایه جلب شود و این جریان پرارزش اقتصادی گسترش یابد.

با توجه به جایگاه ویژه علوم و فناوری‌ سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به عنوان یکی از فناوری‌های راهبردی در دنیا برای توسعه فعالیت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان این اقدام حرکتی تاثیرگذار است. تا کنون نیز این کارگروه موفق به ارتباط فناوران و سرمایه‌گذاران بسیاری شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: