کد خبر: ۵۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه پذیرش مهر ماه این دانشگاه با تاخیر انجام می‌شود، گفت:متقاضیان ثبت‌نام در نیمسال مهر ماه سال جاری در مقطع کارشناسی باید از ۴ تا ۱۱ شهریور ماه ثبت‌نام کنند.

به گزارش آوای نشاط،محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاه ما با بیان اینکه پذیرش مهر ماه سال جاری این دانشگاه با تاخیر همراه است،‌گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا پذیرش دانشجویان خود را در شهریور ماه انجام خواهد داد به طوری که دانشجویان مقطع کاردانی باید در زمانبندی ۴ تا ۱۱ شهریورماه اقدام به ثبت‌نام کنند و دانشجویان مقطع کارشناسی باید از ۱۱ تا ۱۷ شهریورماه باید ثبت‌نام نهایی خود را انجام دهند.

وی با اشاره به سطح بندی مراکز علمی کاربردی افزود: سطح بندی مراکز و واحدهای دانشگاه جامع علمی کاربردی امسال با تاثیر مستقیم رصد اشتغال دانش آموختگان هر یک از مراکز انجام خواهد شد. مراکزی که بیشترین میزان از دانش آموختگان  مشغول به کار را داشته باشد در ارزیابی سطح بندی رتبه خوبی خواهند داشت.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی از ایده‌ دانشجویانی که قابلیت کسب و کار داشته باشند حمایت خواهد کرد به طوری که ایده این دانشجویان در قالب رویدادها و شتاب دهنده‌ها شناسایی شده و توسط گروهی از اساتید دانشگاهی ایده آنها را از نظر توسعه کسب و کار تخصصی مورد بررسی قرار داده و در صورت مثبت بودن ارزیابی نهایی حمایت از ایده دانشجویان در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا اقدام به برگزاری مجدد آزمون مجازی در مراکز و واحدهای آموزشی وجود ندارد اما بعضی از استان‌ها می‌توانند با اجازه استاندار نسبت به برگزاری آزمون حضوری اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: