کد خبر: ۵۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از تعطیلی اماکن ورزشی شهرستان ورامین به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا خبر داد و گفت: برای تعطیلی اماکن ورزشی سایر شهرستان‌های استان تهران منتظر تصمیمات ستاد پیشگیری از ویروس کرونا استان هستیم.

به گزارش آوای نشاط، رضا گل‌محمدی در گفت‌وگوی، درباره تعطیلی اماکن ورزشی ورامین اظهار کرد: با توجه به این که تصمیمات استانی برای پیشگیری از ویروس کرونا به خود استاندار موکول شده است، هر گونه تصمیم در خصوص تعطیلی مجدد یا ادامه فعالیت های اماکن ورزشی شهرستان‌های استان تهران بستگی به تصمیم استاندار دارد و ما نیز به عنوان مجری هر تصمیمی که از سوی ستاد پیشگیری از کرونا استان ابلاغ شود، تابع تصمیمات آن‌ها هستیم.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا کلیه اماکن ورزشی شهرستان ورامین تعطیل شد و اماکن ورزشی سایر شهرستانهای استان تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند مگر این که دستور العمل جدیدی مبنی بر تعطیلی دوباره اماکن ورزشی استان تهران از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: تا این لحظه دستورالعمل جدیدی مبنی بر تعطیلی دوباره اماکن ورزشی اعلام نشده و ما منتظر تصمیمات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا کشور هستیم.

وی گفت: با توجه به این که فعالیت  استخرها از اول تیر آغاز شده است، اگر پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت نشود و تهران در وضعیت قرمز قرار بگیرد، چاره ای جز تعطیلی دوباره استخرها نخواهیم داشت. البته این شرایط خوبی نیست و مسوولین اماکن ورزشی و استخردارها از تعطیلی دوباره خسارت می‌بینند.

انتهای پیام/

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: