کد خبر: ۵۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت لرستان گفت: از امروز با مرغدارانی که هر کیلوگرم مرغ زنده را به قیمت بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش برسانند برخورد می‌شود.

به گزارش آوای نشاط، در خرم‌آباد، اظهار داشت: در حال حاضر قیمت مرغ در سطح بازار استان بین 16 تا 18 هزار و 500 تومان است در حالی که قیمت مصوب 15 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه دیروز مقرر شد که مرغداران مرغ زنده را در استان به قیمت 10 هزار و 500 تومان به کشتارگاه‌ها بدهند، افزود: در روزهای گذشته مرغداران هر کیلو مرغ زنده را کیلویی بیش از 12 هزار تومان به فروش می‌رساندند.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت لرستان بیان کرد: از فردا در صورتی که قیمت مرغ زنده بیش از 10 هزار و 500 تومان باشد با مرغداران متخلف برخورد می‌شود.

دالوند با اشاره به اینکه افزایش قیمت مرغ به علت تعلق نگرفتن ارز دولتی به نهاده‌های دامی است، تصریح کرد: با تمام این تفاسیر با توجه به جوجه ریزی مناسبی که طی ماه‌های گذشته در استان انجام‌شده مشکل کمبود مرغ در  استان وجود نداشته و قیمت 15 هزار تومانی مرغ برای مصرف کننده منطقی است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت مرغ در استان‌هایی مانند خوزستان و کرمانشاه 17 تا 20 هزار تومان بوده اما استان‌هایی مانند همدان و ایلام توانسته‌اند قیمت مرغ مصوب را تا حدود زیادی رعایت کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: