کد خبر: ۵۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
مدیرعامل شرکت گاز البرز:
البرز مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: قبلا علمک گاز حدود شش میلیون تومان برای شرکت تمام می‌شد ولی اعمال تحریم‌ها باعث دو برابر شدن هزینه خرید آنها شده است.

حسین تقی نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به دلیل تاخیر در اجرای پروژه‌های گازرسانی در برخی روستاهای استان اظهار کرد: افزایش چهار برابری قیمت لوله‌های گاز در چند مدت اخیر باعث شد پیمانکار برخی پروژه‌ها برای خرید تجهیزات و لوله با مشکل مواجه شوند که در نهایت با تغییر قرارداد قبلی، کار مجددا از سر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه دولت یارانه سنگینی برای نصب علمک گاز پرداخت می کند، افزود: در حال حاضر نصب هر علمک گاز برای متقاضیان حدود ۱۲ میلیون تومان تمام می‌شود ولی شرکت گاز برای نصب کنتور از مردم تنها ۲۷۰ هزار تومان دریافت می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: قبلا علمک گاز حدود شش میلیون تومان برای شرکت تمام می‌شد ولی اعمال تحریم‌ها باعث دو برابر شدن هزینه خرید آنها شده است.

تقی نژاد تاکید کرد: در حال حاضر ۹۹.۹ درصد از شهرها و ۸۷ درصد از روستاهای البرز از نعمت گاز برخوردارند و تنها شهر آسارا و روستاهای بخش طالقان و جاده چالوس هنوز گاز ندارند.

به گزارش آوای نشاط، وی با بیان اینکه بیش از ۹۰۰ هزار مشترک گاز در البرز وجود دارد، افزود: تمامی این مشترکان از خدمات به موقع و ایمن این شرکت برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز البرز ادامه داد: سال گذشته ۱۴ روستاهای طالقان گازدار شدند و تا آخر سال نیز ۳۸ روستای دیگر به این تعداد اضافه می‌شود.

وی گفت: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته تا اوایل سال ۱۴۰۱ تمام روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی افزود: فردا کلنگ گازرسانی به ۱۵ روستای محدوده جاده چالوس هم با حضور استاندار به زمین زده می‌شود و با تمام تلاش سعی داریم روستاهایی این منطقه نیز درکوتاه ترین زمان ممکن گازدار شوند.

انتهای پیام/

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: