کد خبر: ۵۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
مقام حماس:
عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفت‌و‌گو با یک شبکه لبنانی گفت، زمان آن رسیده که امت‌های عربی و اسلامی از مرحله رد اشغالگری وارد مرحله عمل شوند.

به گزارش آوای نشاط، «منصور بریکه» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، امروز (جمعه) در گفت‌و‌گو با شبکه «المیادین» در ارتباط با اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی گفت که زمان آن رسیده است که امت‌های عربی و اسلامی وارد مرحله عمل شوند.

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی در این گفت‌و‌گو گفت که دامنه درگیری با دشمن باید گسترش یابد و قدس، کرانه باختری و عمق منطقه حضور اشغالگران را فرا بگیرد.

منصور بریکه با بیان اینکه طرح‌های تل‌آویو اجرایی نخواهند شد، تأکید کرد: «ما در راه آزادی تمام خاک فلسطین حرکت می‌کنیم».

در همین ارتباط، وزارت داخله و امنیت ملی در غزه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک گروه مأمور شده از جانب رژیم صهیونیستی را که قصد انجام عملیات خرابکارنه علیه گروه‌های مقاومت داشت، دستگیر کرده است (جزئیات بیشتر).

عضو ارشد حماس در این گفت‌و‌گو تأکید کرد که آمریکا در ایجاد درد و رنج ملت فلسطین شریک رژیم صهیونیستی است.

وی همچنین گفت که زمان آن فرا رسیده که رژیم‌های عربی دست از خیانت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بکشند زیرا تاریخ به کسی رحم نمی‌کند.

این اظهارات درست پس از آن است که روز گذشته، «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی حماس و «جبریل الرجوب» دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح در کنفرانسی مشترک ضمن کنار گذاشتن اختلافات، بر همکاری مشترک در راستای مقابله با طرح اشغال رژیم صهیونیستی تأکید کردند (جزئیات بیشتر).

 «نافذ عزام» از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ارتباط با همکاری مشترک جنبش‌های مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و «فتح» در راستای مقابله با طرح اشغال گفت که از این گام حمایت می‌کنیم .

روز گذشته همچنین پس از به اتمام رسیدن کنفرانس مشترک حماس و فتح،  «ایهود یعاری» تحلیلگر مسائل کشورهای عربی کانال «۱۲» رژیم صهیونیستی و «ایوب قرا» وزیر سابق ارتباطات رژیم صهیونیستی درباره کنفرانس یادشده هشدار دادند و تأکید کردند که این این اقدام تحولی خطرناک برای تل‌آویو است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: