کد خبر: ۵۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
مقام جهاد:
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در خصوص همکاری مشترک جنبش‌های فتح و حماس گفت که جهاد از این اقدام حمایت می‌کند.

به گزارش آوای نشاط، «نافذ عزام» از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ارتباط همکاری مشترک جنبش‌های مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و «فتح» در راستای مقابله با طرح اشغال گفت که از این گام حمایت می‌کنیم.

روز گذشته، «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی حماس و «جبریل الرجوب» دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح در کنفرانسی مشترک ضمن کنار گذاشتن اختلافات، بر همکاری مشترک در راستای مقابله با طرح اشغال رژیم صهیونیستی تأکید کردند‌ (جزئیات بیشتر).

به گزارش پایگاه خبری «دنیال الوطن»، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در این خصوص گفت: «ما از این گام حمایت می‌کنیم و بر این باوریم که این اقدام تحولی مثبت در ارتباط با اوضاع داخلی فلسطین است».

نافذ عزام در ادامه تأکید کرد:‌ «همگی در راستای مقابله با رژیم اشغالگر برای وحدت ملت‌مان و اقدام در زمینه دفاع از حقوق مردم فلسیطن و اصول‌مان تلاش می‌کنیم».

عزام همچنین گفت که در این برهه دشوار و با توجه به چالش‌ها و خطراتی که فلسطین با آن مواجه است، همه باید در یک صف در مقابل دشمن بایستیم.

روز گذشته پس از به اتمام رسیدن کنفرامس مشترک حماس و فتح،  «ایهود یعاری» تحلیلگر مسائل کشورهای عربی کانال «۱۲» رژیم صهیونیستی و «ایوب قرا» وزیر سابق ارتباطات رژیم صهیونیستی درباره کنفرانس یادشده هشدار دادند و گفتند که این این اقدام تحولی خطرناک برای تل‌آویو است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: