کد خبر: ۵۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
جانشین سپاه قدس گیلان گفت: استفاده از مدل‌های علمی نوین در حوزه مقابله با بیوتروریسم، علت موفقیت سپاه در حوزه مذکور است.

به گزارش آوای نشاط، سرهنگ پاسدار علی توشه روز پنجشنبه در گردهمایی نخبگان و مخترعان بسیجی با خدام حرم مطهر رضوی در رشت با اشاره به موفقیت حاصل شده در راستای مقابله با کرونا اظهار داشت: امروز سپاه با استفاده از علوم روز دنیا و بهره‌مندی از پژوهش‌های نوین در حال مقابله با تهدیدات مختلف دشمن است.

وی افزود: به همین دلیل باید توجه ویژه به مسئله پژوهش و توجه به موضوعات این حوزه داشته باشیم تا بتوانیم در عرصه های ملی و بین المللی با موفقیت عمل کنیم که خوشبختانه تاکنون نیز، این  امر اجرا شده است.

جانشین سپاه قدس گیلان، حفاظت از کیان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را وظیفه ذاتی سپاه پاسداران عنوان و خاطرنشان کرد: سپاه قدس گیلان در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت نخبگان، خلاء‌های علمی موجود در مسیر پیشبرد امور انقلاب اسلامی را برطرف کند.

توشه،  با اشاره به تشکیل هیات اندیشه‌ ورز نخبگان در معاونت علمی سپاه قدس گیلان گفت: امروز دشمن با استفاده از علوم روز در تلاش است تا تهدیدات خود را علیه انقلاب اسلامی عملیاتی کند و به طور حتم توانایی نخبگان ما مانع از تحقق این خیال خام می‌شود.

گردهمایی نخبگان و مخترعان بسیجی با حضور خدام حرم مطهر رضوی و جمعی از مسئولان سپاه قدس گیلان در رشت برگزار شد.

انتهای پیام/

 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: