کد خبر: ۵۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
آیت‌الله علم‌الهدی:
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه ما در قضیه مهار کرونا طعم تمدن نوین اسلامی را به جهان چشاندیم، گفت:در این شرایطی که پایگاه و اجتماعات کف خیابانی ما تعطیل شده است، باید تمام تلاشمان را بکنیم تا کارمان را به شیوه‌های مختلف گسترش بدهیم و نگذاریم به اسلام و انقلاب اسلامی ضربه بخورد.

به گزارش آوای نشاط، از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در همایش ائمه جمعه خراسان رضوی اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا بسته به اجتماعات است که ما باید مراقب این امر باشیم، نمی شود بگوییم که این بیماری هست و ماهم اجتماعاتمان را برگزار می کنیم. نباید این‌گونه باشد و این هم نیست که بگوییم نماز جمعه برگزار نمی‌شود پس کاری نداریم، بلکه کار ما در فضای مختلف اجتماعی و فضای مجازی بیشتر شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه ما نوکر امام زمانیم و باید در همه زمان‌ها نوکری ایشان را بکنیم، گفت: نباید بگوییم چون نماز جمعه برگزار نمی‌شود دیگر مشکلات و مسائل مردم به ما مربوط نیست،  این بی‌اعتنایی به نوکری امام زمان (عج) است.

وی با اشاره به اینکه  ما در قضیه مهار کرونا طعم تمدن نوین اسلامی را به جهان چشاندیم، یادآور شد: در این شرایطی که پایگاه و اجتماعات کف خیابانی ما تعطیل شده است باید تمام تلاشمان را بکنیم تا کارمان را به شیوه‌های مختلف گسترش بدهیم و نگذاریم به اسلام و نظام انقلاب اسلامی ضربه بخورد.

آیت الله علم الهدی افزود: یکی از کارهایی که باید در این موقعیت انجام بدهیم این است که قدرت امامت جمعه را بین مساجد شهر تقسیم کنیم تا همه مردم در ارتباط با امام جمعه باشند.

وی ادامه داد: ما نوکر امام زمانیم،‌پس باید در همه احوال و در هر شرایطی خودمان را برای نوکری بهتر امام عصر ارتقا بدهیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: