کد خبر: ۵۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
امام جمعه میبد گفت: استان یزد با وجود ثبات تاریخی و فرهنگی، در معرض طوفان و امواج سهمگین آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش آوای نشاط، آیت الله اعرافی در دیدار فرمانده انتظامی استان و روحانیان شاغل در این نهاد با اشاره به حضور اتباع و افراد غیربومی در مراکز دانشگاهی، صنعتی و گردشگری استان، گفت: برای این شرایط، فکر جدید و برنامه‌های قوی تری نیاز است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، ماموریت انجام بیش از ۲۰۰ وظیفه محوله را نشانه عظمت وجایگاه نیروی انتظامی خواند و تأکید کرد: امنیت فراگیر جامعه از اعتیاد، جرایم تا امنیت اخلاقی، روحی و معنوی برعهده نیروی انتظامی قرار دارد.

وی افزود: کار نیروی انتظامی با دستگاه‌هایی مثل حوزه گره خورده است و باید این تعامل و هم افزایی در مدیریت جامعه بین نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها تقویت شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: امنیت نیازمند زیرساخت‌های علمی، فنی و نرم افزاری است و باید با بکارگیری فناوری‌های پیشرفته اطلاعاتی و فضا‌های مجازی، مسیر‌های بلندی را دنبال کرد.

آیت الله اعرافی گفت: روحانیون مشغول در نیروی انتظامی باید معلومات خود را در زمینه معنوی، دینی و اخلاقی و معارف الهی افزایش دهند و با برگزاری مسابقات و برنامه‌های مختلف پویایی خود را حفظ کنند.

توجه به وضع معیشتی خانواده‌های نیروی انتظامی و مجهز شدن نیروی انتظامی به تجهیزات و امکانات روز از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی امام جمعه میبد در این جلسه بود.

در این دیدار سردار عباسعلی بهدانی‌فر، فرمانده انتظامی استان یزد هم گزارشی از فعالیت‌های نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف امنیتی، پیشگیری، کشف مواد مخدر و اقلام قاچاق ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: