کد خبر: ۵۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۴
یک مقام ارشد جنبش فتح در ارتباط با ادعای رسانه‌های صهیونیستی مبنی بر اینکه پس از اجرای طرح اشغال، تشکیلات خودگردان قصد دارد سلاح خود را تسلیم تل‌آویو کند، این ادعا را تکذیب کرد.

به گزارش آوای نشاط، «فایز ابوعطیه» دبیر کل شورای انقلاب جنبش «فتح» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «صفا» ادعای رسانه‌های صهیونیستی مبنی بر تحویل سلاح تشکیلات خودگردان به تل‌آویو را تکذیب کرد.

دبیر کل شورای انقلاب فتح در این خصوص گفت که این سلاح جنبش فتح متعلق به ملت فلسطین است و نه این جنبش یا اشغالگران.

فایز ابوعطیه در ادامه گفت که این شایعات تنها نشانگر رفتار اشغالگران است. او همچنین تأکید کرد که تمام قدرت تشکیلات در خدمت مردم فلسطین است.

ابوعطیه همچنین در ارتباط با مسئله آشتی میان گروه‌های فلسطینی گفت که این اقدام قطع نشده است. او همچنین در ادامه این مسئله از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خواست که به اجرای توافق ۲۰۱۷ پایبند باشد.

وی در ادامه با اشاره به توافق یادشده گفت که فلسطینی‌ها بر این توافق اجماع دارند و اجرای این توافق کوتاهترین راه برای تحقق وحدت ملی در میان فلسطینیان است.

فایز ابوعطیه همچنین گفت: «برنامه مقابله با اشغالگران در مرحله آتی و توافق بر سر ابزارها و روش مقاومت برای مصون داشتن ملت ما از هرگونه اقدام فردی با اوضاع فلسطین سازگار نیست».

او همچنین تأکید کرد، در صورتی که اشغالگران طرح «الحاق» را اجرا کنند، این تشکیلات به خانه نخست باز خواهد گشت (ما قبل تشکیلات).

ابوعطیه همچنین تأکید کرد که اشغالگران مسئول تمام پیامدهای سیاسی و امنیتی طرح اشغال خواهند بود و گفت که «روزهای آتی» این گفته‌ها را به عمل تبدیل خواهد کرد».

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: