کد خبر: ۵۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
صنعاء:
معاون وزیر اطلاع رسانی یمن گفت که اگر محاصره ائتلاف سعودی علیه یمن ادامه داشته باشد روزهای آتی مملو از غیرمنتظره‌ها علیه متجاوزان خواهد بود

به گزارش آوای نشاط، دولت نجات ملی یمن امروز دوشنبه به دنبال کنفرانس خبری سخنگوی نیروهای مسلح این کشور درباره عملیات‌های پیروزمندانه اخیر ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه شمال استان البیضاء تاکید کرد که عملیات‌های بازدارنده علیه ائتلاف سعودی و مزدورانش ادامه دارد.

«نصر الدین عامر»، معاون وزیر اطلاع رسانی دولت صنعاء در گفت‌وگو با شبکه خبری «المیادین» گفت: عملیات در ردمان( شمال البیضاء) گامی استراتژیک علیه یک جبهه بسیار مهم بود.

او افزود: «تا زمانی که محاصره ائتلاف سعودی علیه یمن ادامه دارد نیروهای مسلح ما هم به عملیات‌های بازدارنده خود ادامه می‌دهند.»

عامر تاکید کرد: «اگر محاصره یمن توسط ائتلاف سعودی ادامه داشته باشد روزهای آتی مملو از غیرمنتظره‌ها خواهد بود».

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز در کنفرانسی مطبوعاتی جزئیات یک عملیات نظامی بزرگ را تشریح کرد.

سریع اعلام کرد، شهر «ردمان» در استان البیضاء و جبهه «قانیه» (در البیضاء) پاکسازی و بخش‌‎های زیادی از شهر «العبدیه» در استان مأرب آزاد شد.

وی در این کنفرانس خبری تأکید کرد که ۴۰۰ کیلومتر مربع در البیضاء و مأرب (که هر دو تقریبا در مرکز یمن هستند) آزاد شد و در نتیجه آن فتنه «یاسر العواضی» از سرکرده‌های مزدوران ائتلاف سعودی  برای ناامن کردن این مناطق ناکام ماند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: