کد خبر: ۵۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
معاون وزیر اقتصاد از بانک ملت به دلیل همکاری در پذیره نویسی واحدهای صندوق واسطه گری مالی یکم قدردانی کرد.
به گزارش آوای نشاط، به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر عباس معمارنژاد با ارسال دو لوح جداگانه خطاب به محمود رشیدی معاون مدیرعامل و هادی سپانلو مدیر امور طرح و برنامه این بانک، همکاری بانک ملت را با وزارت امور اقتصادی و دارایی در زمینه پذیره نویسی صندوق دارایکم مورد ستایش قرار داد و افزود: بخش اعظمی از این پذیره نویسی از درگاه های حضوری و غیرحضوری بانک ها انجام شده است.
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد در این لوح ها تاکید کرده است: این پذیره نویسی علاوه بر این که بیانگر مشارکت آحاد مردم در این طرح بوده و موجب عمق دهی به بازار سرمایه شده است، تحقق هدف اولیه ایجاد این صندوق که همانا مردمی کردن اقتصاد بوده است نیز به همراه داشته است.
وی با قدردانی از دست اندرکاران بانک ملت اظهار امیدواری کرده است که در پذیره نویسی های آتی نیز این همکاری و مشارکت، تداوم داشته باشد.
بر اساس این گزارش، بانک ملت علاوه بر فراهم آوردن روش های مختلف حضوری و غیرحضوری برای پذیره نویسی صندوق واسطه گری مالی یکم، با اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی متنوع محیطی، تلویزیونی و دیجیتال، در پیشبرد این برنامه اقتصادی نقش آفرین بوده است.
 
 
 
انتهای پیام/
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: