کد خبر: ۵۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای و کشف هشت فقره کلاهبرداری به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش آوای نشاط، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده‌ای تحت عنوان فروش مال غیر به پیوست قرارداد پیش فروش آپارتمان در پلیس آگاهی همدان، شاکیان اعلام کردند، فردی که در امر ساخت و ساز آپارتمان فعالیت دارد با احداث یک باب آپارتمان (فقط اسکلت‌بندی) در یکی از مناطق شهر اقدام به پیش‌فروش هر واحد به چند نفر می‌کند و مبلغ هنگفتی حین تنظیم قرارداد از مالباختگان دریافت و با وعده و وعیدهای دروغین آنها را فریب داده و از همدان متواری شده است.

وی افزود: به دلیل تعداد زیاد شاکیان، رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت و خانواده و افرادی که با متهم در ارتباط بودند شناسایی و با بکارگیری شگردهای پلیسی، محل اختفاء نامبرده در یکی از استان‌های همجوار به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: ماموران با اخذ نیابت قضائی به این استان عزیمت و با تحقیقات میدانی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل کردند.

وی بیان کرد: متهم در مواجهه با دلایل، مدارک و مستندات، به هشت فقره کلاهبرداری به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال در سطح شهر همدان اعتراف کرد و با قرار قانونی روانه زندان شد.

کامرانی‌صالح در پایان گفت: همشهریان عزیز در هنگام خرید آپارتمان های در حال ساخت (پیش فروش) باید قولنامه را در بنگاه‌های معتبر و فقط با کد رهگیری تنظیم کرده و در دفاتر ثبت اسناد نیز ثبت کنند تا در معاملات خود متضرر نشوند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: