کد خبر: ۵۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
مقام امنیتی اسرائیل:
یک مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی، با اذعان به توانمندی ایران در عرصه موشکی، اعلام کرد که حمله ایران به پایگاه آمریکا در عراق، نیرو‌های پهپادی آن را زمینگیر کرد.

به گزارش آوای نشاط، یوزی رابین، مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی، در مصاحبه‌ای بر توان موشکی ایران اذعان کرد. مقام سابق بخش مدیریت پدافند موشکی در وزارت امنیت رژیم صهیونیستی با اذعان به توانمندی ایران در بخش موشکی تاکید کرد تل‌آویو باید توان خود برای اجرای حمله از راه دور را افزایش دهد. رابین با اشاره به توانمندی موشکی ایران در هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق گفت توان حمله از راه دور، نه تنها با هواپیما‌های سرنشین‌دار بلکه با هر ابزاری و همانند کاری که ایرانی‌ها با موفقیت انجام دادند، باید افزایش یابد.

این مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی در ادامه با اشاره به موشک‌باران پایگاه آمریکایی عین الاسد در ژانویه امسال از سوی ایران، گفت: ایرانی‌ها با موشک‌های که به سوی پایگاه عین الاسد روانه کردند، توانستند اسکادران پهپادی آمریکا مستقر در این پایگاه را فلج کنند و توان مقابله را از آن‌ها بگیرند.

این کارشناس مسائل امنیتی و موشکی یادآور شد داشتن برتری و توانمندی در عرصه هوایی بدون هواپیما، پیشترفتی چشمگیر در میدان مبارزه خواهد بود. این مقام صهیونیست همچنین درباره موشک‌های نقطه‌زن حزب الله لبنان هشدار داد.

رابین با اذعان به ضعف رژیم صهیونیستی در مقابل دشمنان خود از نظر نظامی، گفت: دشمنان تل‌آویو به راحتی می‌توانند با موشک‌های دقیق خود، توان هوایی طرف مقابل را از کار انداخته و زمینه حمله نیرو‌های زمینی خود را فراهم کنند.

پایگاه عین الاسد عراق، بزرگترین پایگاه آمریکا در این کشور، ژانویه سال میلادی جاری، در پاسخ به ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران، از سوی سپاه پاسداران مورد حمله قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: