کد خبر: ۵۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
خانواده ترامپ از «مری ترامپ» برادرزاده دونالد ترامپ رییس جهوری آمریکا شکایت کرد تا مانع از انتشار کتاب افشاگر وی شود.

به گزارش آوای نشاط، به نقل از شبکه سی. ان. ان، «رابرت اس. ترامپ» برادر کوچک رییس جمهوری آمریکا در شکایتنامه خود مدعی شده است که مری ترامپ توافقنامه عدم افشای اطلاعات محرمانه را در کتابش نقض کرده است.
این توافقنامه چندین سال پیش و در جریان تقسیم ارث خانوادگی امضا شده بود.
کتاب مری ترامپ «زیاد و ناکافی: چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را ایجاد کرد» نام دارد و قرار است یک ماه دیگر منتشر شود.  
به نوشته دیلی بیست، یکی از افشاگری‌های جنجالی دختر فِرِد - برادر متوفی دونالد ترامپ- نقش وی در تهیه گزارش افشاگرانه از فریبکاری‌های مالیاتی ترامپ و برملا ساختن دریافت بیش از ۴۰۰ میلیون دلار (به ارزش روز) از شرکت ساختمان‌سازی پدرش است.
برادرزاده ترامپ در این کتاب فاش می‌سازد که اظهارنامه مالیاتی پدرش و دیگر اسناد محرمانه خانوادگی را در اختیار نیویورک‌تایمز قرار داده بود.
«سیمون اند شوستر» ناشر این کتاب اعلام کرد که این کتاب «تاریخ تاریک این خانواده» را افشا می‌کند و نشان می‌دهد که «عموی وی چگونه به مردی تبدیل شد که اینک بهداشت جهانی، امنیت اقتصادی و بافت اجتماعی را تهدید می‌کند».
کتاب مری ترامپ در حالی منتشر خواهد شد که «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا بتازگی کتابی افشاگر درباره رییس جمهوری این کشور منتشر کرده است.
کتاب جدید جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ با عنوان «اتاق اتفاق» به دلیل انتشار در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ این کشور و افشاگری‌ها در باره رئیس جمهوری آمریکا بسیار خبرساز شده است. وی در بخش نخست این کتاب، ترامپ را فردی سست عنصر و تحت تأثیر افراد دیگر در اوایل ورود به کاخ سفید توصیف می‌کند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: