کد خبر: ۵۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
عضو هیئت رییسه فدراسیون زورخانه‌ای در مورد فوتبال و ورزش زورخانه‌ای صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش آوای نشاط، داریوش ارجمند در حاشیه بازدید صالحی امیری از فدراسبون زورخانه‌ای اظهار داشت: اگر ورزش دست من بود می‌گفتم ورزشکاران باید از گود زورخانه بگذرند. احیای فدراسیون زورخانه‌ای با همکاری ارگان‌های امکان‌پذیر می‌شود، چون این ورزش فراگیر است و نمی‌توان با کمک تنها یک فدراسیون این تشکیلات را اداره کرد.

وی ادامه داد: مانند فوتبال خرید و فروش مثل در این ورزش  وجود ندارد و بخاطر یک جام کسی خود را قیمت‌گذاری نمی‌کند. شعرهای که در این مکان خوانده می‌شود تفاسیر زیادی دارد ولی در فوتبال چه اشعاری روایت می‌شود؟

بازیگر و هنر پیشه سینما و تلویزیون تاکید کرد: در سریال فوتبالی هم نقش‌آفرینی کردم و به بچه‌های تیم می‌گفتم که فر ‌پلی همان فتوت و جوانمردی است و همیشه جوانمردی داشته باشید. فوتبال را خیلی دوست دارم ولی در ورزش زورخانه‌ای روح ورزشکار تعالی پیدا می‌کند. ایمان دیگری می‌خواهد و مقام مطرح نیست، بلکه سکوی پهلوانی قلب مردم است.

سجادی: اسباب بازی‌ام وسایل زورخانه بود

به گزارش فارس، عبدالله سجادی نایب رییس فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هم در صحبت‌هایی اظهار داشت: تمام سازمانها، ارگانها و نهادها باید ورزش زورخانه‌ای را حمایت کنند و یک فدراسیون به تنهایی نمی‌تواند با این منابع مالی کم فرهنگ پهلوانی را در بین جوانان اشاعه و گسترش دهد.

وی ادامه داد: فدراسیون ورزش زورخانه‌ای ارزش بالایی دارد و کسانی کاری از دست‌شان برمی‌آید برای این ورزش انجام دهند تا به جایگاه اصلی‌اش بازگردد. من زندگی‌ام را در این ورزش گذاشته و همه چیز خود را داده‌ام. از دوران کودکی با ضرب و آواز پدرم در خانه بیدار می‌شدم و اسباب بازی ام وسایل و اسباب زورخانه بود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: