کد خبر: ۵۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
عده ای از کارمندان مایکروسافت از این شرکت خواستند تا هر چه سریع تر همکاری خود را با پلیس نژادپرست سیاتل به پایان برساند.

به گزارش آوای نشاط، به نقل از انگجت، 250 کارمند مایکروسافت با ارسال یک ایمیل خطاب به مدیران خود از این شرکت خواستند تا تغییراتی در رویه های خود در واکنش به خشونت پلیس انجام دهد و دیگر با نیروهای پلیس سیاتل همکاری نکند.

 

این عده از کارمندان مایکروسافت به استفاده پلیس سیاتل از گاز اشک آور و توسل به روش های خشونت آمیز در جریان اعتراض های صلح آمیز مردمی به شدت اعتراض کرده اند و در ایمیلی که برای ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت و کرت دل بنه معاون اول اجرایی این شرکت فرستاده اند، بر ضرورت عدم همکاری با پلیس سیاتل تاکید کرده اند.

دراین ایمیل تصریح شده بسیاری از کارکنان مایکروسافت خود تجربه آزار با گاز اشک آور و انفجار بمب های صوتی را در نزدیکی محل سکونت خود داشته اند و لذا نباید با افرادی که بر علیه مردم به خشونت متوسل می شوند، همکاری کرد. آنها در ایمیل خود افزوده اند که محل سکونت بسیاری از آنها به منطقه جنگی بدل شده و مدیران مایکروسافت باید باآسیب دیدگان حوادث اخیر اظهار همدردی و اتحاد کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: