کد خبر: ۵۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
نیرو‌های سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان در شهر کراچی تروریست تحت تعقیب طالبان معروف به "گردجان عالم" را بازداشت کردند.

به گزارش آوای نشاط، از اسلام آباد، دایره مبارزه با تروریسم پلیس پاکستان یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی طالبان را بازداشت کرد. پایگاه خبری "اکسپرس نیوز" اعلام کرد: نیرو‌های سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان موسوم به CTD در یک عملیات ضربتی در شهر کراچی در جنوب پاکستان تروریست تحت تعقیب طالبان معروف به "گردجان عالم" را بازداشت کردند.
منابع پلیس افزودند: مخفیگاه این تروریست عضو گروهک تروریستی طالبان به کمک سازمان‌های اطلاعاتی در منطقه "فرنتیر کالونی" شهر کراچی شناسایی و مقادیر زیادی سلاح و مواد منفجره از محل اختفای این تروریست کشف و ضبط شد و وی برای بازجویی به محل نامعلومی منتقل شده است.
این خبر افزود: این تروریست در افغانستان آموزش دیده در ساخت انواع بمب مهارت خاصی دارد و در بسیاری از حملات تروریستی و قتل‌های هدفمند در پاکستان نقش طراح اصلی را داشته است.
وی بعد از کشته شدن "شیر بهادر" سرکرده گروهک تروریستی طالبان پاکستان (شاخه فضل الله)، به عنوان سرکرده این گروهک تروریستی انتخاب شده بود.
نیرو‌های امنیتی پاکستان روز دوشنبه نیز طی عملیاتی ۲ تروریست خطرناک از اعضای طالبان را در نزدیکی پایتخت این کشور بازداشت کرده بودند.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: