کد خبر: ۵۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
نشریه فوریس؛
کریستیانو رونالدو پرتغالی پردرآمدترین فوتبالیست جهان و اولین بازیکنی است که رقم مجموع درآمد‌های او به بیش از یک میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش آوای نشاط، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی تیم یوونتوس پردرآمدترین فوتبالیست جهان و اولین بازیکنی است که رقم مجموع درآمد‌های او به بیش از یک میلیارد دلار رسیده است.
به گزارش پایگاه یاهو، نشریه فوربس فهرست جدید بیشترین درآمد افراد مشهور را منتشر کرد که در آن کریس رونالدو در یک ساله اخیر با ۱۰۵ میلیون دلار درآمد در رده چهارم قرار گرفته است.
این شامل مبلغ دستمزد و پاداش و درآمد‌های تجاری او قبل از کسر مالیات است. بدین ترتیب مجموع درآمد‌های رونالدو در ۱۷ سال به یک میلیارد دلار رسید.
رونالدو ۳۵ ساله در دوران بازیگری خود ۷۲۵ بار گلزنی کرده است و او اکنون سومین ورزشکار تاریخ است که در دوران بازیگری به این حدنصاب مالی رسیده است. قبل از او فلوید می‌ودر بوکسور و تایگر وودز فوق ستاره گلف چنین درآمدی کسب کرده بودند. البته رونالدو یک مزیت به این دو دارد و آن اینست که او در یک ورزش تیمی به چنین موفقیتی دست پیدا کرد.
رونالدو سال قبل در مجموع ۶۰ میلیون دلار از یوونتوس حقوق گرفت. او که سابقه بازی در تیم‌های اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد و رئال مادرید را نیز دارد، در دوران بازیگری در مجموع ۶۵۰ میلیون دلار دستمزد گرفته است و با توجه به قرارداد فعلی که تا ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد، پیش بینی می‌شود این رقم به ۷۶۵ میلیون دلار برسد. رونالدو هر سال ۴۵ میلیون دلار درآمد تبلیغاتی دارد.
در رده سوم این جدول راجر فدرر تنیسور کهنه کارسوئیسی است که تا کنون ۱۰۶.۳ میلیون دلار به دست آورده است.
لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی و رقیب بزرگ رونالدو که ۱۰۴ میلیون دلار به دست آورده بود در رده ششم این جدول قرار دارد. مسی که ۱۴ سال سابقه بازیگری دارد پیش بینی می‌شود سال آینده به درآمد بالای یک بیلیون دلار برسد.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: