کد خبر: ۵۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
فرارسیدن زمان مقابله‌به‌مثل دستگاه دیپلماسی ایران
افول آمریکا با جمیع جهات مختلف زودتر ازآنچه تصور می‌شد در حال وقوع است و شاید پس‌ازآن مردم ایالات مختلف آمریکا با خوش‌نامی و آرامش خاطر برای خودشان زندگی آرامی را تجربه کنند.

به گزارش آوای نشاط، امروز همه دنیا نظاره‌گر این هستند که در آمریکا بدون شلیک حتی یک گلوله و به خاطر سوء مدیریت داخلی در امریکا و نارضایتی عمومی در خصوص تبعیض نژادی و نژادپرستی، مشکلات طاقت‌فرسای اقتصادی و همچنین از بین رفتن هیمنه پوشالی آمریکا در دنیا و همچنین در بین آمریکایی‌ها این ایالات متحده در حال فروپاشی فجیع تر از فروپاشی جماهیر شوروی میباشد.

سطح اختلافات در آمریکا در بین سران کشور نیز در بی سابقه ترین حالت ممکن قرار گرفته است، بنحوی که ابتدایی ترین مسائل نه در جلسات محرمانه و غیرعلنی بلکه در میان رسانه ها و عامه مردم از زبان سران کشور امریکا نسبت به یکدیگر منتقل میشود.

در سال های پیش کارشناسان بی طرف پیش‌بینی میکردند که نهایتا سقوط امپراطوری دلار و همچنین فروپاشی ایالات متحده امریکا تا ۱۵ سال آینده به سرانجام برسد اما با وقوع مشکلات متعدد در امریکا و همچنین مشکلات بی سابقه اقتصادی در امریکا و کاهش ارزش دلار امریکا و بالارفتن سطح نارضایتی عمومی مردم از حاکمیت امریکا و فساد گسترده در میان حاکمان و همچنین سیاست های بسیار غلط امنیتی و اقتصادی و نژادپرستانه این فروپاشی بنظر اینجانب و دیگر کارشناسان بسیار نزدیک شده است و در واقع الان باید شمارش معکوس ایالات متحده را نظاره کنیم.

فروپاشی آمریکا، زودتر ازآنچه در معادلات و محاسبات صحیح پیش‌بینی می‌شد

در شاخص های اقتصادی آمریکا در سال های گذشته در بدترین وضعیت اقتصادی و رشد آمار بیکاری خود قرار داشته است و همین باعث شده تا سطح نارضایتی مردم را بسیار بالاتر ببرد.

اما در این میان چیزی که جالب است نحوه برخورد عوامل امنیتی و پلیس کشور امریکا با معترضین و کشتار عمومی مردم معترض به حقوق خود در مقابله با نژاد پرستی میباشند، آمریکایی که تا چند ماه پیش نوک پیکان حملات را بسمت ایران گرفته بود و مدعی بود که ایران ناقض حقوق بشر در مواجهه با آشوبگران میباشد هم اکنون خود در تظاهرات مردم کشورش به فجیع ترین شکل ممکن در حال مقابله و کشتار جمعی میباشد و از هیچ اقدام وحشیانه ای علیه معترضین به وضعیت نژاد پرستی و اوضاع فاجعه بار اقتصادی کم نگذاشته است.

و اما سوالی که از دستگاه دیپلماسی کشورمان بوجود می آید که جناب آقای ظریف وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آیا وقت آن فرا نرسیده است که کمی محافظه کاری را کنار بگذارید و در جواب مداخلات دولت آمریکا در اغتشاشات آبان ماه حالا شما هم برای حقوق مردم آمریکا و معترضین از دولت ترامپ و جوامع حقوق بشری درخواست کنید تا حداقل برای مردم کشورشان از نسخه هایی که برای ما میپیچانند استفاده کنند؟!

امروز آمریکا دیگر نه آن هیمنه پوشالی گذشته را دارد که از آن بترسیم و نه آن قدرت اقتصادی را، امروز دولت ایالات متحده یکی از بدهکارترین دولت های دنیاست که در درون پوسیده است و حتی مردمش هم آن را قبول ندارند، لطفا سیاستمداران جمهوری اسلامی ایران مقداری هم به آرمان های انقلاب متعهد باشند و به اصلشان بازگردند تا هم آمریکایی‌ها متوجه حدودشان بشوند و هم مردم ما متوجه بشوند که این افراد نمایندگان واقعیشان و حافظ ارمان های واقعی انقلابشان هستند، زیرا سیاست های منفعلانه هفت سال گذشته دستگاه دیپلماسی ایران بشدت باعث ناراحای مردم گردیده است و حالا موقل آن است که این سیاست های غلط اصلاح شوند.

و اما نکته ای خطاب به ایرانی های دوست دار آمریکا و آنهایی که از هر فرصتی علیه کشور خودشان استفاده میکنند تا آن را بنحوی با نظام مرتبط کنند این است که آیا وقت آن نرسیده که به دولت آمریکا تذکر دهید تا دستگاه آدم کشی اش را متوقف کند؟ آیا وقت آن نرسیده تا کمی شرافت به خرج دهید و از جنایات آمریکا در رسانه هایتان بگوئید؟ و برای مردم توضیح دهید که چگونه حقوقشان توسط حاکمان ایالات متحده پایمال گردیده و خرج جنگ های متعدد برای ظلم و از بین بردن مردم در نقاط متعدد دنیا شده است تا کارخانه های خصوصی تولید سلاحشان از جیب مردم امریکا پر شود.

به هر حال افول آمریکا با جمیع جهات مختلف زودتر ازآنچه تصور می‌شد در حال وقوع است و شاید پس‌ازآن مردم ایالات مختلف آمریکا با خوش‌نامی و آرامش خاطر برای خودشان زندگی آرامی را تجربه کنند.

*بولتن نیوز

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: