کد خبر: ۵۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۷
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به درگیری مسلحانه در رباط کریم بین ۳ تن از اراذل و اوباش منطقه و شخص دیگری در پی مزاحمت برای خانم جوانی و مصدومیت ۲نفر در این درگیری، گفت: اراذل و اوباش تحت رصد اطلاعاتی نیروی انتظامی قرار دارند.

به گزارش آوای نشاط، سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: حدود ۲۰روز گذشته یکی از اراذل و اوباش شهرستان رباط کریم از زندان آزاد شده و با توجه به مزاحمتی که برای خانم جوان متأهلی ایجاد کرده بود که شب گذشته درگیری‌ شدیدی در منطقه کیکاور رباط کریم رخ داد.

وی افزود: این درگیری مابین عموی همسر این خانم، فرد مزاحم و دو تن از همراهان او رخ داد که بر اثر شلیک گلوله سلاح وینچستر توسط عموی همسر خانم ۲نفر همراه فرد اراذل مجروح شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: پس از درگیری مجروحان به مراکز درمانی منتقل، فرد ضارب دستگیر و فرد مزاحم متواری شد که تحت پیگرد قانونی قرار دارد.

سرهنگ سرپناه با اشاره به رصد اطلاعاتی اراذل و اوباش توسط نیروی انتظامی تصریح کرد: اراذل و اوباش تا زمانی که اصلاح رفتار نداشته باشند تحت رصد اطلاعاتی نیروی انتظامی قرار دارند و به شهروندان نیز توصیه می‌شود در این قبیل مسائل به جای درگیری و بروز مشکل موضوع را با پلیس و شماره ۱۱۰ در میان گذارند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: