کد خبر: ۵۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
الحشد الشعبی از آغاز عملیات وسیع از سه محور در منطقه «بعقوبه» در استان «دیالی در شرق عراق خبر داد.

به گزارش آوای نشاط، «طالب الموسوی» فرمانده عملیات الحشد الشعبی در استان دیالی امروز (سه شنبه) از آغاز عملیات وسیعی در این استان علیه عناصر داعش خبر داد.

به نوشته وبگاه المعلومه، الموسوی در بیانیه‌ای گفت که در این عملیات نیروهای الحشد الشعبی از محور شمال و پلیس استان دیالی از محور شرق و لشکر پنجم ارتش عراق از محور غربی استان وارد عمل شده‌اند.

وی هدف عملیات را نابودی مخفیگاههای داعش و پاکسازی باغات و مناطق این منطقه اعلام کرد و گفت که هماهنگی میان نیروهای شرکت کننده بسیار خوب پیش می‌رود.

در همین حال «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق که در کرکوک به سر می‌برد، از آغاز عملیات نظامی وسیع با حضور تمامی یگان‌های نظامی عراق در مناطق ما بین استان صلاح‌الدین و کرکوک با نام «ابطال العراق» علیه عناصر داعش خبر داد.

در سه ماه گذشته میزان فعالیت و حضور هسته‌های خاموش داعش در استان‌های مختلف عراق به طرز چشمگیری افزایش یافته و تروریست‌ها در گروههای دو الی سه نفره به نیروهای نظامی و غیر نظامیان حمله‌ور می‌شوند. در این راستا تا کنون دهها عملیات پاکسازی به خصوص در استان‌های صلاح‌الدین، دیالی و کرکوک انجام شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: