کد خبر: ۵۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
هکر‌های ناشناس با اعلام جنگ علیه پلیس آمریکا، از افشای جنایات آن‌ها برای جهانیان خبر دادند.

به گزارش آوای نشاط، به نقل از شبکه آر تی، پس از جنایت اخیر پلیس آمریکا در به قتل رساندن یک سیاهپوست، گروه هکر‌های ناشناس با انتشار ویدئویی از اعلام جنگ علیه پلیس مینیاپولیس خبر داد و آن‌ها را متهم کرد که فساد و خشونت سیستماتیک را به عنوان ابزاری برای طبقه حاکم به کار می‌برند.

در ویدئویی که از سوی صفحه فیسبوک گروه هکر‌های ناشناس با ۱۱ میلیون دنبال کننده منتشر شده، پلیس مینیاپولیس به چشم پوشی از رفتاری متهم شده که منجر به مرگ «جورج فلوید» گشته است.

گوینده فیلم منتشر شده از سوی هکر‌های ناشناس می‌گوید: مردم به اندازه کافی فساد و خشونت از جانب سازمانی که قول داده تا از ایمنی آن‌ها محافظت کند را مشاهده کرده اند.

این گروه همچنین خواهان وارد آمدن اتهامات جنایی علیه تمامی افسرانی شده که از آن‌ها پیش از مرگ جورج فلوید فیلم گرفته شده است.

هکر‌های ناشناس در این ویدئو همچنین اعلام می‌کنند: متأسفانه ما به فساد سازمان شما برای انجام عدالت اطمینان نداریم؛ بنابراین بسیاری از جنایات شما را به جهانیان نشان خواهیم داد.

این گروه همچنین اعلام کرد نیروی پلیس در آمریکا برای اجرای خواسته جنایی طبقه حاکم حضور دارد.

گفتنی است معترضان آمریکایی در شهر‌های مختلف آمریکا در اعتراض به کشته شدن جورج فلوید دست به تظاهرات زده اند.

پلیس شهر مینیاپولیس یک شهروند بی‌دفاع سیاه‌پوست را که مدعی بود «کلاهبرداری» کرده به شکل فجیعی خفه کرد و به قتل رساند. طبق ویدئویی که از قتل این تبعه سیاه‌پوست آمریکا منتشر شده، پلیس پس از توقف، او را به زمین می‌زند و در حالی که بر گردن او زانو زده است، دستانش را از پشت می‌بندد. در این لحظه فلوید فریاد می‌زند که نمی‌تواند نفس بکشد و التماس می‌کند که او را نکشند. اما بی‌توجهی پلیس به او و فشاری که به گردنش وارد می‌شود باعث خفگی این شهروند بی دفاع می‌شود.

تعداد بازدید : 0

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: