کد خبر: ۵۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
تا پایان تیر
مودیانی که قصد پرداخت عوارض ساختمانی ملک متعلقه را دارند، برای بهره مندی از تسهیلات تشویقی مصوب، هرچه سریعتر اقدام کنند.

به گزارش آوای نشاط، وحید عرب، مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران، با اعلام این خبر گفت: مودیان عوارض ساختمانی که نسبت به پرداخت بدهی ملک خود اقدام کنند، می‌توانند از مزایای مصوبه شورای اسلامی شهر تهران بهره‌مند شوند.
وی گفت: به استناد ماده یکم مصوبه بسته محرک اقتصادی در شرایط سخت اقتصادی و نیز شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا درباره نحوه دریافت مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران، چنانچه مودیان عوارض ساختمانی مشمول این مصوبه، بدهی ملک خود را به صورت نقدی و یکجا تا ۳۱ تیر ۱۳۹۹ به خزانه شهرداری تهران پرداخت کنند، می‌توانند از پاداش و جایزه خوش حسابی مصوب به میزان ۲۵ درصد بهره‌مند شوند.
وحید عرب افزود: بر اساس مصوبه شورای شهر، شهرداری تهران موظف است، بر اساس درخواست مؤدیان حقیقی و حقوقی مطالبات ناشی از عوارض مرتبط با حوزه شهرسازی و صدور پروانه «زیربنا، مازاد تراکم (در حد مجاز)، تفکیک اراضی و ساختمانی، تغییر کاربری و کاربرد، پذیره، بالکن و پیش‌آمدگی، حق تشرف و ارزش بهینه ناشی از اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه شهری» را بر اساس ضوابط قانونی موجود، نسبت به صدور گواهی مربوطه اعم از پروانه ساختمانی، پایان کار و نبود خلاف اقدام کند.
مودیانی که تمایل به استفاده از مزایای این مصوبه را دارند، می‌توانند به ادارات شهرسازی و درآمد مناطق ۲۲ گانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: