کد خبر: ۵۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
در این خبر به شما روشی را آموزش می‌دهیم که می‌توانید به وسیله آن وضعیت فعالیت و آنلاین بودن خود را در اینستاگرام مخفی کنید.

به گزارش آوای نشاط، اینستاگرام یکی از معروف‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است که کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. این برنامه با ارائه بروزرسانی‌های مختلف توانسته است جای خود را بین محبوب‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزار‌های دنیا حفظ کند. امروز می‌خواهیم روشی را آموزش دهیم که به وسیله آن دیگر وضعیت آنلاین بودن حساب کاربری شما برای کسی نمایش داده نشود.

دلیل این که ما این گزارش را برای شما آماده کرده‌ایم این است که بسیاری از کاربران اینستاگرام، علاقه‌ای به اشتراک گذاری وضعیت آنلاین خود با افراد دیگر ندارند و به همین دلیل دوست دارند آن را مخفی کنند، اما روش آن را بلد نیستند. در ادامه آموزش مخفی کردن وضعیت آنلاین در اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم.

مخفی کردن وضعیت آنلاین در اینستاگرام

برای مخفی کردن وضعیت آنلاین خود در اینستاگرام نیازی نیست کار زیادی انجام دهید، تنها کافیست داخل نرم‌افزار این شبکه اجتماعی در تلفن همراه خود شوید، پس از آن مراحلی که در ادامه گفته می‌شود را انجام دهید.

با این روش وضعیت آنلاین خود را مخفی کنید

از بالا سمت راست پروفایل خود در اینستاگرام، گزینه سه‌نقطه یا سه خط را انتخاب کنید. پس از این قسمت وارد صفحه جدیدی می‌شوید که باید از پایین آن گزینه تنظیمات اینستاگرام را انتخاب کرده و وارد آن شوید. اگر زبان شما انگلیسی باشد با معادل انگلیسی آن یعنی Settings به شما نمایش داده می‌شود.

با این روش وضعیت آنلاین خود را مخفی کنید

پس از ورود به این قسمت، به دنبال گزینه وضعیت فعالیت یا معادل انگلیسی آن Activity Status بگردید. پس از پیدا کردن آن، می‌توانید این بخش را غیرفعال (خاموش) کنید.

با این روش وضعیت آنلاین خود را مخفی کنید

پس از این که این بخش غیرفعال شد، شما می‌توانید بدون آن که وضعیت آنلاین بودنتان برای کسی نمایش داده شود، در محیط اینستاگرام حضور داشته باشید. بدین ترتیب نه وضعیت فعال بودن کسی برای شما نمایش داده می‌شود نه کاربری می‌توانید وضعیت فعالیت شما را مشاهده کند.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: