کد خبر: ۵۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
جروزالم‌پست|
یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی با ادعای هک شدن چندین سایت صهیونیستی، گزارش داد که روی صفحه اول آنها شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

به گزارش آوای نشاط، وبگاه روزنامه «جروزالم‌پست» امروز (پنجشنبه) در گزارشی مدعی شد چندین سایت متعلق به رژیم صهیونیستی  مورد حمله سایبری قرار گرفته و هک شد.

طبق ادعای جروزالم‌پست، بعد از هک شدن این سایت‌ها، یک ویدئوی ضد اسرائیلی و همچنین پیغام متنی «از مدت‌ها پیش، شمارش معکوس نابودی اسرائیل آغاز شده است» به زبان‌های انگلیسی و عبری روی صفحه اول این سایت‌ها قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، سایت‌های مذکور متعلق به شرکت‌های صهیونیستی «یو پِرِس»، «بنگ و اُلوفسن اسرائیل»، «بِت گابریل»، سازمان «یاد لهیم»، «هاشاو شِوِت»، وبگاه عکاسی «اسرائیل باردوگو» و سایت‌های مدارس یهودیان بودند که در این عملیات سایبری هک شدند.

به نوشته جروزالم‌پست، این گروه که خود را «هکرهای منجی» معرفی کرده، ویدئویی را از شهرهای مختلف رژیم صهیونیستی مانند تل‌آویو و حیفا که توسط پهپادهای شناسایی فیلمبرداری شده، در صفحات اول سایت‌های مذکور منتشر کرد که در پس زمینه آن صدای «سید حسن نصرالله» دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان به گوش رسیده و سپس این شهرها با جلوه‌های ویژه کامپیوتری هدف حمله قرار می‌گیرند.

یک اپراتور سیستم‌های دیجیتال در شرکت کارگزاری روابط عمومی «زلیگر شومرون» درباره این عملیات سایبری می‌گوید: «این یک حمله ترکیبی است که سعی می‌کند نه تنها به سایت‌های اسرائیلی صدمه زده و فعالیت اقتصاد را مختل کند بلکه تلاش دارد از طریق دسترسی به دوربین‌های رایانه‌ها، اطلاعات شخصی کاربرانی که به این سایت‌ها وارد می‌شوند را به دست بیاورد».

«لوتم فینکلستاین» رئیس دپارتمان اطلاعات سایبری در یک شرکت صهیونیستی مدعی است با شروع روز قدس در کشورهای اسلامی از امروز (پنجشنبه)، هکرهایی از کشورهای ترکیه، آفریقای شمالی و نوار غزه حملاتی را به سایت‌های اسرائیلی آغاز کرده و تصاویر و متن‌های ضد صهیونیستی روی آن قرار دادند. این در حالی است که برخی صهیونیست‌ها سعی داشتند در ابتلا این حملات را به ایران نسبت دهند.

به نوشته جروزالم‌پست، این گروه هکری در صفحه یوتیوب خود این بیانیه را صادر کرده است: «ما در اینجا گرد هم آمده‌ایم تا انتقام جنایت‌های صهیونیست‌ها در حق فلسطینی‌‌هایی که جان خود یا خانواده یا سرزمین خود را از دست داده‌اند، بگیریم».

 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: